-90 cherokee vakionopeuden säädin
-90 cherokee vakionopeuden säädin
Eli otsikon auto kyseessä ja vakkari kehtuilee.
Eli vakkarin kun laittaa päälle niin auto lähtee kiihdyttämään liki täysikaasulla mutta hetken päästä vakkari sammuu noin 3sekunniksi jonka jälkeen taas kiihdyttää. Vakkari ei missään vaiheessa sammu pysyvästi mutta sahaa jatkuvasti. Mikä mättää?
Oi ylväät jeepistit auttakkee raukkaa.
Eli vakkarin kun laittaa päälle niin auto lähtee kiihdyttämään liki täysikaasulla mutta hetken päästä vakkari sammuu noin 3sekunniksi jonka jälkeen taas kiihdyttää. Vakkari ei missään vaiheessa sammu pysyvästi mutta sahaa jatkuvasti. Mikä mättää?
Oi ylväät jeepistit auttakkee raukkaa.
Kojetaulun alla on keltainen boxi, -90:sessä se on cruisen boxi ja muistaakseni jossain pitäis olla kaksi reikää, joissa on pikkuruuvarilla säädettävissä herkkyys ja voimakkuus, siellä lukee myös kumpi reikä on kumpi, siitä säätelemään....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Niinhän siellä näyttäis olevan.JAMANT kirjoitti:Kojetaulun alla on keltainen boxi, -90:sessä se on cruisen boxi ja muistaakseni jossain pitäis olla kaksi reikää, joissa on pikkuruuvarilla säädettävissä herkkyys ja voimakkuus, siellä lukee myös kumpi reikä on kumpi, siitä säätelemään....
Täytyykin kahtoa. Mitähän niistä ruuveista ensimmäisenä kannattais ruuvailla?
Mittari onkin ihan mekaaninen vaijerilla, siellä on nopeussignaalianturi mittariston ja vaijerin välissä, moottorinohjaus ei nopeustietoa Renixissä tarvitse (koska cruisettomissa malleissa ei ole sitä signaalianturia ollenkaan)...Poksutin kirjoitti:Ainaskin mittari näyttää täysin oikein.kozel kirjoitti:Äkkiseltään lähtisin alkuun kurkkaamaan saako nopeustiedon oikein.
Et maininnu millä koneella on tämä kyseinen auto.
Renixihän tää on.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Katso mitä niissä lukee, muistaakseni oli tekstit vieressä!!Poksutin kirjoitti:Niinhän siellä näyttäis olevan.JAMANT kirjoitti:Kojetaulun alla on keltainen boxi, -90:sessä se on cruisen boxi ja muistaakseni jossain pitäis olla kaksi reikää, joissa on pikkuruuvarilla säädettävissä herkkyys ja voimakkuus, siellä lukee myös kumpi reikä on kumpi, siitä säätelemään....
Täytyykin kahtoa. Mitähän niistä ruuveista ensimmäisenä kannattais ruuvailla?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Noniin... Eli jälleen kerran se oli kuitenkin jamant joka oli yliviisas tietäjä ;D
ELI! pitkällisen säätelyn tuloksena vakkari toimii
itellä säädöt meni näin!
Centerin adjustment screw: Eli herkkyyden säätö (kuinka paljon sallii nopeuden vaihtelua. säätelemällä kohilleen.)
Low Speed adjustment screw: saa kivasti säädettyä ajon aikana
Eli säätää sen ensin nolliin ja laittaa sitten vakkarin päällä ja sen jälkeen alkaa säätämään ruuvia kellon suuntaan jolloinka vauhti alkaa nousemaan. ite lopetin pyörittämisen 120km/h eli sen kovemmassa vauhdissa vakkaria ei pysty kytkemään päälle.
Sensitivity adjustmen screw: Tämä oli se vian aiheuttaja. eli itellä täytyi olla täysin 0 eli vastapäivään kierrettynä ennenkuin vakkari toimi ilman kiihdyttelyjä.
Toivottavasti auttaa jotain muutakin raukkaa
ELI! pitkällisen säätelyn tuloksena vakkari toimii

itellä säädöt meni näin!
Centerin adjustment screw: Eli herkkyyden säätö (kuinka paljon sallii nopeuden vaihtelua. säätelemällä kohilleen.)
Low Speed adjustment screw: saa kivasti säädettyä ajon aikana

Sensitivity adjustmen screw: Tämä oli se vian aiheuttaja. eli itellä täytyi olla täysin 0 eli vastapäivään kierrettynä ennenkuin vakkari toimi ilman kiihdyttelyjä.
Toivottavasti auttaa jotain muutakin raukkaa

Vika?
Mitenkäs tuo vika tuli?
Ihan itsestään vai koskitko säätö nappuloihin vai mtenkä?
t. Ismo Ämmä
Ihan itsestään vai koskitko säätö nappuloihin vai mtenkä?
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi