Juu, niin tulee ylläreitä ilman lukkoakin, siitä omakohtaisia kokemuksia ja siksi ajankin talvet full time asetuksin. Mietityttääkin lähinnä tuon perän käyttäytyminen nimenomaan full timella, lähteekö perä yllättäen tiestä irti automaattilukolla, vai rauhoittaako full time kuitenkin kulkua? Automaattilukko houkuttelee kyllä hintansa puolesta.kozel kirjoitti:Tulee niitä ylläreitä takavedolla ilman lukkoakin kun sopivasti sattuu
Tottumuskysymys se kai lähinnä on. Jeepin ylläritkin takavedolla väheni kyllä huomattavasti kun laitteli tuota lisäainetta tuonne kitkalukkoon jamantin ohjeiden mukaisesti..
Tosin ei kyllä tuo 208D MB sprintteri sillä 2.3 ahtamattomalla dieselillä ja avoimella perällä yllätä sitten mitenkään..
Tyhmä kysymys perän lukosta KJ:ssa
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Ole hyväkozel kirjoitti:Kylläpäs hiljeni voimansiirto entisestään kun vaihtoi nuo dextron III öljyt jakolaatikkoon..
Jamantille kiitokset tästä huomiosta..

Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Kokemusta on avoimista ja kitkalukollisista takavedoista, sekä xj:n osalta kitkalukosta ja detroit lockerista. Takavedolla ajaessa kitkalukko näistä paras normiajoon, 100% automaattilukolla on himppasen äkäisempi lähtemään perse alta. Molemmat kuitenkin parempia ja ennalta- arvattavampia kuin avoin perä.filler kirjoitti: Juu, niin tulee ylläreitä ilman lukkoakin, siitä omakohtaisia kokemuksia ja siksi ajankin talvet full time asetuksin. Mietityttääkin lähinnä tuon perän käyttäytyminen nimenomaan full timella, lähteekö perä yllättäen tiestä irti automaattilukolla, vai rauhoittaako full time kuitenkin kulkua? Automaattilukko houkuttelee kyllä hintansa puolesta.
Jos ajat lumella/ jäällä full time nelivedolla niin saa jo aika railakkaasti kengittää että perse lähtisi erityisen yllättäen alta. En muista että olisi detroitin kanssa ollut kertaakaan ongelmaa xj:llä ajaessa. Osin toki tottumiskysymys, mutta on se ihan oikeasti helppo ajettava liukkaalla.
Voin suositella, varsinkin lunchbox- lokkereissa hinta-laatu-etenemissuhde on hyvin kohdallaan.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
onko 8.25 perään mitään muuta kytkettävää lukkoa, kuin ARB? D30a etuperäänhän on ARB:n lisäksi ainakin Eatonin elocker kytkettävänä.
Eteen ei liene syytä edes harkita automaattilukkoa, jos haluaa yllätysmomentit pois talviliukkailla?
Aussie locker olisi ällistyttävän halpa taakse automaattilukoksi (250-300usd), mutta väittävät äänekkääksi...kellään tuollaisesta kokemusta? Powertrax lienee pitkälle samantyyppinen lukko, mutta melko äänetön? Detroittia kehutaan hyväksi, mutta alkaa olla jo kovin lähellä ARB:n hintaa (poislukien kompura, mutta siitä olisi muutakin iloa).
Jos tuohon eteenkin pläjäyttää lukon niin kalliiksihan tämä alkaa joka tapauksessa tulla.
Onko joku tietty lukkoratkaisu osoittautunut vaikeaksi Suomen sääoloissa? ARB:n piuhat kestäneet pakkaset ja ei ole vuoto ongelmia ollut?
Eteen ei liene syytä edes harkita automaattilukkoa, jos haluaa yllätysmomentit pois talviliukkailla?
Aussie locker olisi ällistyttävän halpa taakse automaattilukoksi (250-300usd), mutta väittävät äänekkääksi...kellään tuollaisesta kokemusta? Powertrax lienee pitkälle samantyyppinen lukko, mutta melko äänetön? Detroittia kehutaan hyväksi, mutta alkaa olla jo kovin lähellä ARB:n hintaa (poislukien kompura, mutta siitä olisi muutakin iloa).
Jos tuohon eteenkin pläjäyttää lukon niin kalliiksihan tämä alkaa joka tapauksessa tulla.
Onko joku tietty lukkoratkaisu osoittautunut vaikeaksi Suomen sääoloissa? ARB:n piuhat kestäneet pakkaset ja ei ole vuoto ongelmia ollut?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Ei ole ainakaan minulla tullut kytkettäviä muita vastaan..filler kirjoitti:onko 8.25 perään mitään muuta kytkettävää lukkoa, kuin ARB? D30a etuperäänhän on ARB:n lisäksi ainakin Eatonin elocker kytkettävänä.
Puhutko nyt Detroit Lockerista, vai Detroit EZ Lockerista? EZ- locker ei pitäisi olla lähelläkään ARB:in hintaa, kun taas Detroit Locker on, koska sehän on kokonaan uusi murkula, ei pelkkä tasauspyörästön korvaava "lunchbox".Aussie locker olisi ällistyttävän halpa taakse automaattilukoksi (250-300usd), mutta väittävät äänekkääksi...kellään tuollaisesta kokemusta? Powertrax lienee pitkälle samantyyppinen lukko, mutta melko äänetön? Detroittia kehutaan hyväksi, mutta alkaa olla jo kovin lähellä ARB:n hintaa (poislukien kompura, mutta siitä olisi muutakin iloa).
Nuo kaikki lunchbox- tyyppiset on enemmän tai vähemmän samanlaisia, eikä minkään pitäisi olla hirveän äänekäs. Itsellä oli Detroit Lockerin uudempi versio jonka pitäisi olla hiljainen. Mutta kyllä sen kadulla huomasi mutkissa vähän "kilkattavan", ja välillä kun mutkassa polkaisi reilummin kaasua niin kyllä huomasi ja kuuli kun nappasi kiinni

Eihän se halpaa ole, mutta jos haluaa säästää niin suosittelen vahvasti jotain lunchbox- lockeria taakse ja eteen ARB.Jos tuohon eteenkin pläjäyttää lukon niin kalliiksihan tämä alkaa joka tapauksessa tulla.
Onko joku tietty lukkoratkaisu osoittautunut vaikeaksi Suomen sääoloissa? ARB:n piuhat kestäneet pakkaset ja ei ole vuoto ongelmia ollut?
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Juu, Detroid lockeria tarkoitin...n.900usd näkyy olevan hinta, vaikka halvemmallakin varmasti löytyy.
Nuo lukot ja roippeet on vasta puoli totuutta kustannuksissa, kun päälle tulee vielä mojovat asennuslisät. ARB lienee hitain asennettava, vaikka kompura ja piuhat olisikin jo laitettu?
D30a etuperä pitää irroitella kokonaan ja aikaa taitaa mennä useampi tunti (n.5-6h?).
Tällaisessa operaatiossa lienee järkevää suorittaa samalla välitysten muutos, jos semmoiset on tarpeellisia...
Halvinta ja "järkevintä" voisi olla aloitella tuon lunchboxin kanssa takaperään ja ihmetellä sitten joskus asiaa uudelleen...kauanko tuollaisen asentaminen suunnilleen kestää 8.25 takaperään?
Nuo lukot ja roippeet on vasta puoli totuutta kustannuksissa, kun päälle tulee vielä mojovat asennuslisät. ARB lienee hitain asennettava, vaikka kompura ja piuhat olisikin jo laitettu?
D30a etuperä pitää irroitella kokonaan ja aikaa taitaa mennä useampi tunti (n.5-6h?).
Tällaisessa operaatiossa lienee järkevää suorittaa samalla välitysten muutos, jos semmoiset on tarpeellisia...
Halvinta ja "järkevintä" voisi olla aloitella tuon lunchboxin kanssa takaperään ja ihmetellä sitten joskus asiaa uudelleen...kauanko tuollaisen asentaminen suunnilleen kestää 8.25 takaperään?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
No vähän taidoista riippuen noin 1-2h, ei pitäisi juuri enempää mennä. Jos sinulla on nyt kitkalukollinen perä niin sinne ei yleensä käy lukottoman perän lunchbox- lockeri. En ole ihan 100- varma oliko näin myös 8.25:ssä, mutta ainakin Danan pikkuperissä on näin. Eli täytyy olla oikea versio lukosta.
Detroit locker pitäisi saada reilusti halvemmalla kuin 900$, vähän akselista riippuen monet puljut myy sitä jopa alle 500$:n.. 8.25:een voi olla vähän kalliimpi. Koita vaikkapa Quadrateciä, suhteellisen nopeat toimitukset ja hinnat ihan ok, toimittaa myös Suomeen. Nyrkkisääntönä se mitä tavara on jenkeissä taaloina niin hieman yli maksaa Suomeen toimitettuna. Vähän tietysti painosta ja kuljetustavasta kiinni.
http://www.quadratec.com/manufacture/De ... /index.htm
edit: Etuakselille ei olisi huono vaihtoehto myöskään Detroit truetrack (torsen- tyyppinen kitkalukko). Mitenkäs muuten, onko tosiaan niin että D30a kaipaa eri lukkomurkulan kuin D30? Olen kuvitellut että sisuskalut on samat kuin D30:ssä, vain kuori alumiiniä ja muut pikkuerot..
Vai onko siinä sama idioottimaisuus kuin D44a taka-akselissa mitä löytyy Grandeistä, että sisuskalut ihan eri kuin teräskuorisessa ja oikeastaan mitkään osat ei käy ristiin? Tietysti sitä kautta lukkojen, laakerien, välitysten yms. saatavuus ja hinnat sitten on sen mukaisia (= surkeat).
Detroit locker pitäisi saada reilusti halvemmalla kuin 900$, vähän akselista riippuen monet puljut myy sitä jopa alle 500$:n.. 8.25:een voi olla vähän kalliimpi. Koita vaikkapa Quadrateciä, suhteellisen nopeat toimitukset ja hinnat ihan ok, toimittaa myös Suomeen. Nyrkkisääntönä se mitä tavara on jenkeissä taaloina niin hieman yli maksaa Suomeen toimitettuna. Vähän tietysti painosta ja kuljetustavasta kiinni.
http://www.quadratec.com/manufacture/De ... /index.htm
edit: Etuakselille ei olisi huono vaihtoehto myöskään Detroit truetrack (torsen- tyyppinen kitkalukko). Mitenkäs muuten, onko tosiaan niin että D30a kaipaa eri lukkomurkulan kuin D30? Olen kuvitellut että sisuskalut on samat kuin D30:ssä, vain kuori alumiiniä ja muut pikkuerot..
Vai onko siinä sama idioottimaisuus kuin D44a taka-akselissa mitä löytyy Grandeistä, että sisuskalut ihan eri kuin teräskuorisessa ja oikeastaan mitkään osat ei käy ristiin? Tietysti sitä kautta lukkojen, laakerien, välitysten yms. saatavuus ja hinnat sitten on sen mukaisia (= surkeat).
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Timo L kirjoitti:No vähän taidoista riippuen noin 1-2h, ei pitäisi juuri enempää mennä. Jos sinulla on nyt kitkalukollinen perä niin sinne ei yleensä käy lukottoman perän lunchbox- lockeri. En ole ihan 100- varma oliko näin myös 8.25:ssä, mutta ainakin Danan pikkuperissä on näin. Eli täytyy olla oikea versio lukosta.
Tuohan kuulosta oikein hyvältä, jos todellakin parissa tunnissa tuollaisen Detroitin lukon taakse saisi. "Onneksi" minun 8.25:ssa ei ole kitkalukkoa.
Detroit locker pitäisi saada reilusti halvemmalla kuin 900$, vähän akselista riippuen monet puljut myy sitä jopa alle 500$:n.. 8.25:een voi olla vähän kalliimpi. Koita vaikkapa Quadrateciä, suhteellisen nopeat toimitukset ja hinnat ihan ok, toimittaa myös Suomeen. Nyrkkisääntönä se mitä tavara on jenkeissä taaloina niin hieman yli maksaa Suomeen toimitettuna. Vähän tietysti painosta ja kuljetustavasta kiinni.
http://www.quadratec.com/manufacture/De ... /index.htm
Juu, nuo Amerikoista tilaamiset on jo suht tuttua touhua...vielä kun onnistuisi kikkailemaan alvittomaksi ja tullittomaksi, niin helpottuisi kummasti säästöjen sijoittaminen.
edit: Etuakselille ei olisi huono vaihtoehto myöskään Detroit truetrack (torsen- tyyppinen kitkalukko). Mitenkäs muuten, onko tosiaan niin että D30a kaipaa eri lukkomurkulan kuin D30? Olen kuvitellut että sisuskalut on samat kuin D30:ssä, vain kuori alumiiniä ja muut pikkuerot..
En yhtään tiedä, mitä alumiinikopan sisältä löytyy, mutta ainakin ARB rd100 ja rd101 sinne sopivat, riippuen välityksistä.
Vai onko siinä sama idioottimaisuus kuin D44a taka-akselissa mitä löytyy Grandeistä, että sisuskalut ihan eri kuin teräskuorisessa ja oikeastaan mitkään osat ei käy ristiin? Tietysti sitä kautta lukkojen, laakerien, välitysten yms. saatavuus ja hinnat sitten on sen mukaisia (= surkeat).
tuon D30a alumiinikopan kun vaihtaisi tuollaiseen --> http://jeepinbyal.com/prod-Dana_30_Steel_IFS-706.aspx
hyvä että tuollaisiakin vaihtoehtoja on olemassa, jos joskus alumiininen sattuu hajoamaan, niin pystyy päivittämään parempaan.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Siis lunchbox lockerin mikä tulee tasauspyörästön rattaiden tilalle asennat parissa tunnissa. Jos laitat Detroit Lockerin tai muun "full case" lockerin kuten vaikka ARB:in niin sitten pitää vaihtaa laakerit ja shimmailla perä uudestaan, se on päivän- parin homma jos ei ole tuttua puuhaa.Timo L kirjoitti:No vähän taidoista riippuen noin 1-2h, ei pitäisi juuri enempää mennä. Jos sinulla on nyt kitkalukollinen perä niin sinne ei yleensä käy lukottoman perän lunchbox- lockeri. En ole ihan 100- varma oliko näin myös 8.25:ssä, mutta ainakin Danan pikkuperissä on näin. Eli täytyy olla oikea versio lukosta.
Tuohan kuulosta oikein hyvältä, jos todellakin parissa tunnissa tuollaisen Detroitin lukon taakse saisi. "Onneksi" minun 8.25:ssa ei ole kitkalukkoa.
Käyt reissussa, tuot tarpeeksi tavaraa tullessasi että säästää matkan hinnan ja toivot ettei tullissa tarkastetaDetroit locker pitäisi saada reilusti halvemmalla kuin 900$, vähän akselista riippuen monet puljut myy sitä jopa alle 500$:n.. 8.25:een voi olla vähän kalliimpi. Koita vaikkapa Quadrateciä, suhteellisen nopeat toimitukset ja hinnat ihan ok, toimittaa myös Suomeen. Nyrkkisääntönä se mitä tavara on jenkeissä taaloina niin hieman yli maksaa Suomeen toimitettuna. Vähän tietysti painosta ja kuljetustavasta kiinni.
http://www.quadratec.com/manufacture/De ... /index.htm
Juu, nuo Amerikoista tilaamiset on jo suht tuttua touhua...vielä kun onnistuisi kikkailemaan alvittomaksi ja tullittomaksi, niin helpottuisi kummasti säästöjen sijoittaminen.

Jos sinne menee RD100 ja RD101, niin sitten olettaisin kaikkien normaaliin D30 akseliin käyvien lukkojen siellä toimivan. Sitä ajattelinkin, kun joskus omaan D30:een asentaessa kattelin niin ARB:in ohjeissa kerrottiin erikseen mitä tulee tehdä D30a- mallin erillisjousitetun etuperän kanssa.edit: Etuakselille ei olisi huono vaihtoehto myöskään Detroit truetrack (torsen- tyyppinen kitkalukko). Mitenkäs muuten, onko tosiaan niin että D30a kaipaa eri lukkomurkulan kuin D30? Olen kuvitellut että sisuskalut on samat kuin D30:ssä, vain kuori alumiiniä ja muut pikkuerot..
En yhtään tiedä, mitä alumiinikopan sisältä löytyy, mutta ainakin ARB rd100 ja rd101 sinne sopivat, riippuen välityksistä.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Juuh, ymmärsin kyllä että lunchboxista kyse. Saattaisi olla semmoinen nyt ensi alkuun muutenkin ihan OK.
Njoo, mielessä pyörii ihan toisenlainen järjestely noiden ameriikan herkkujen ja alvien suhteen, mutta pitää nyt katsoa tuleeko liian monimutkaiseksi, jotta jaksaisi puuhastaa
Onkos noissa lunchbox lukoissa omat mallinsa ABS jarrullisiin ja perinteisiin?
31" rengaskoko lienee vielä lunchboxille "turvallinen"?
Njoo, mielessä pyörii ihan toisenlainen järjestely noiden ameriikan herkkujen ja alvien suhteen, mutta pitää nyt katsoa tuleeko liian monimutkaiseksi, jotta jaksaisi puuhastaa

Onkos noissa lunchbox lukoissa omat mallinsa ABS jarrullisiin ja perinteisiin?
31" rengaskoko lienee vielä lunchboxille "turvallinen"?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Ei ole perän lukolla mitään väliä onko absit tai ei, kaikki samanlaisia.
8.25 kestää varsin hyvin XJ:n alla lukollisena vielä 35" renkailla kunhan on 29-spline versio, mikä tietääkseni on KJ:ssa. Eli ei mitään huolta 31" renkailla. Chromo- vetareilla 8.25 on jokseenkin yhtä kestävä kuin D44, ja selkeästi parempi kuin D44a.
8.25 kestää varsin hyvin XJ:n alla lukollisena vielä 35" renkailla kunhan on 29-spline versio, mikä tietääkseni on KJ:ssa. Eli ei mitään huolta 31" renkailla. Chromo- vetareilla 8.25 on jokseenkin yhtä kestävä kuin D44, ja selkeästi parempi kuin D44a.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
superior taitaa valmistaa libertyyn cromo akseleita 8.25:een, mutta niitä en nyt olisi vaihtamassa orkkisten tilalle, jos lunchbox ratkaisuun näin aluksi päädyn. yokon valmistaa myös jotain akselia, mutta taitaa tuo superior olla kestävämpää tekoa.
Njoo, pitää tutkia noita lunchbox ratkaisuja oikein toden teolla ja kokeilla jotakin niistä, jollei jostain tule sen verran ylimääräistä, että ARB houkuttelisi enemmän.
Saattaapa olla, että 31" alle + lunchbox + BCM:ään muutos uudelle rev/mile arvolle näin aluksi ja ihmetellään sitten myöhemmin nälän kasvaessa.
Njoo, pitää tutkia noita lunchbox ratkaisuja oikein toden teolla ja kokeilla jotakin niistä, jollei jostain tule sen verran ylimääräistä, että ARB houkuttelisi enemmän.
Saattaapa olla, että 31" alle + lunchbox + BCM:ään muutos uudelle rev/mile arvolle näin aluksi ja ihmetellään sitten myöhemmin nälän kasvaessa.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Mahtaisiko etuakselille tuollainen olla soiva peli? --> http://www.ringpinion.com/ProductDetail ... _Gear_PosiTimo L kirjoitti:N
edit: Etuakselille ei olisi huono vaihtoehto myöskään Detroit truetrack (torsen- tyyppinen kitkalukko). Mitenkäs muuten, onko tosiaan niin että D30a kaipaa eri lukkomurkulan kuin D30? Olen kuvitellut että sisuskalut on samat kuin D30:ssä, vain kuori alumiiniä ja muut pikkuerot..
Mitenkäs tuollaisen lunchbox tyyppisen lukon kanssa pärjää talvella esim. motarille nousu, jossa pitää ajaa joskus tiukkaakin mutkaa, mahdollisesti ylämäkeen, ja samalla pitäisi vielä kiihdyttää muun liikenteen joukkoon?
Tämä on ehkä arveluttavin tilanne, jota vielä epäröin...muutoin lunchbox kiinnostaa kyllä.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!