Jeep KJ korotus ja pyöräkoot
Olin tuolta kysellyt noita Rockfather II -setin rahtikuluja ja ihan juuri spostiin kilahti vastaus Carol Riveralta, että UPS:llä toimittelevat ja rahdit luokkaa 400 USD...mahtaisikohan "tukkutilauksella" päästä edullisemmilla rahdeilla?
Rocky-Roadin nettisivujen mukaan, kun lykkää alustasarjan ostoskoriin, niin ohjelma laskelmoi rahdeiksi joku 580 USD, mutta on onneksi näemmä halvempaa kun pyytää tarjousta erikseen.
Rocky-Roadin nettisivujen mukaan, kun lykkää alustasarjan ostoskoriin, niin ohjelma laskelmoi rahdeiksi joku 580 USD, mutta on onneksi näemmä halvempaa kun pyytää tarjousta erikseen.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
Niin juu, tuosta katsastuksesta...minulla on se käsitys, että jos on esittää lappunen, että kyseinen alustasarja on juurikin kyseiseen autoon suunniteltu, ei katsastusmiehellä pitäisi olla aihetta kiukutella hylkyleimasin kädessä.
Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
Se onkin sitten enemmän epäselvää minulle, että jos vaikka esimerkiksi OME on valmistanut jouset ja iskarit kyseiseen autoon, mutta kolmas osapuoli on viritellyt sitä omilla palikoillaan, niin kenenkä lappua pitäisi katsastusmiehelle esitellä...OME:n vaiko kolmannen osapuolen? Tosin katsastusmies varmaankin nielisi koko setin OME:n tekeleeksi?
Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
Se onkin sitten enemmän epäselvää minulle, että jos vaikka esimerkiksi OME on valmistanut jouset ja iskarit kyseiseen autoon, mutta kolmas osapuoli on viritellyt sitä omilla palikoillaan, niin kenenkä lappua pitäisi katsastusmiehelle esitellä...OME:n vaiko kolmannen osapuolen? Tosin katsastusmies varmaankin nielisi koko setin OME:n tekeleeksi?
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
Jere kirjoitti:Jonkun verran kamaa USA:sta hankkineena voisin hoitaa käytännön järjestelyt Rockfatherin kimppatilauksesta jos on useampikin kuin Mnää ja Filleri jotka haluavat moisia kilkkeitä tilailla???
Tä? Mitä? Hä?
Mikä on kokonais hinta?
Sopiiko palikat varmasti CRD:hen?
Vaikutus korkeuteen?
Onko linkkiä, josta kyseiset romppeet vois tsiikata?
Katsastus sedän näkemykset?
Itsekkin katselin aluksi korotuspalikoita rapakon takaa, mutta ne rahdit ovat melkoisia...
Heti kun tiedän että mikä on lopullinen hinta alveineen tullineen rahteineen niin laitan sen tänne.
http://www.rocky-road.com/kjrockfather.html
Itse ajattelin haaveilla ja harrastaa toistaiseksi henkistä masturbaatiota tuon DeLuxe-kitin kanssa. Siinä on kaikki tarpeellinen ja vähän tarpeetontakin ja hintahan ei ole kamalan paha.
Multa jää sitten aivan uudet (olleet nyt alla kaksi kuukautta noin) tehtaan vakioiskarit ylimääräiseksi jotka voin myydä sopuhintaan sitten jos/kun tuo paketti alustautuu mun KJ:n alle.
http://www.rocky-road.com/kjrockfather.html
Itse ajattelin haaveilla ja harrastaa toistaiseksi henkistä masturbaatiota tuon DeLuxe-kitin kanssa. Siinä on kaikki tarpeellinen ja vähän tarpeetontakin ja hintahan ei ole kamalan paha.
Multa jää sitten aivan uudet (olleet nyt alla kaksi kuukautta noin) tehtaan vakioiskarit ylimääräiseksi jotka voin myydä sopuhintaan sitten jos/kun tuo paketti alustautuu mun KJ:n alle.

Kipu on vain tunne
Tuolla Rocky Roadilla on aika huono maine jeepforum.com:lla.
Sieltä löytyy searchillä paljon juttua aiheesta.
Itse tilasin viimekesänä halvat korotuspalikat ZJ:hin jenkeistä ja katselin tarkasti mielipiteitä eri paikoista tuolta jeepforum.com:sta ennen tilausta. Silloin Kevin's Offroad ja Iron Rock Offroad tuntuivat olevan hyvässä maineessa ja Keviniltä tilasin osat. Tosin eipä se siltikään ihan putkeen mennyt. Kuukauden odottelun jälkeen tuli paketti perille ja tullit maksoin jne., mutta paketissa oli vain bump stop extensiot eikä korotuspaloja ollenkaan. Muutama e-maili ja puhelinsoitto ja viikkoja odottelua lisää ja kyllähän ne oikeat palikatkin sieltä lopulta tuli. Onneksi ne sentään vastailivat e-maileihin ja puhelinsoittoihin ja sain asian hoidettua, mutta kyllä siinä aika vähän olisi varmaan ollut tehtävissä jos olisivat oikein hankaliksi halunneet ruveta.
Sieltä löytyy searchillä paljon juttua aiheesta.
Itse tilasin viimekesänä halvat korotuspalikat ZJ:hin jenkeistä ja katselin tarkasti mielipiteitä eri paikoista tuolta jeepforum.com:sta ennen tilausta. Silloin Kevin's Offroad ja Iron Rock Offroad tuntuivat olevan hyvässä maineessa ja Keviniltä tilasin osat. Tosin eipä se siltikään ihan putkeen mennyt. Kuukauden odottelun jälkeen tuli paketti perille ja tullit maksoin jne., mutta paketissa oli vain bump stop extensiot eikä korotuspaloja ollenkaan. Muutama e-maili ja puhelinsoitto ja viikkoja odottelua lisää ja kyllähän ne oikeat palikatkin sieltä lopulta tuli. Onneksi ne sentään vastailivat e-maileihin ja puhelinsoittoihin ja sain asian hoidettua, mutta kyllä siinä aika vähän olisi varmaan ollut tehtävissä jos olisivat oikein hankaliksi halunneet ruveta.
No, mä voin aina lähettää siitä Salt Lakesta kaverin käymään paikalla, ajomatkaa on reilu tunti.
Se ei vaan suostu hoitelemaan mitään ostoksia kenellekään, kun saisi tehdä niitä 24/7/365 eikä kukaan halua kuitenkaan maksaa siitä mitään.
No, mä olen Rocky-Roadin Glennin kanssa jutellut nyt aiheesta ja ainakin ensivaikutelma on ihan Ok.
Jenkkifoorumeilla on aika paljon välillä kaikenmaailman schaissea mikä ei ihan joka kerta pidä paikkaansa. Niillä ostamisen kulttuuri on aika erilainen kuin täällä. Jenkit narahtaa ensin jokaiselle foorumille isoon ääneen jos joku paketti on päivän, pari myöhässä tai sieltä puuttuu jotakin. Sen jälkeen ne vasta soittaa kauppiaalle ja kyselee perään kun koko homma on mennyt jo vituiksi.
Jonkun verta tullut seurailtua erästä jenkkifoorumia erään toisen automerkin puitteissa ja pitää sanoa että jos Suomessa vinguttais samalla tavalla jokaisesta aftermarket-kauppiaasta, niin täällähän ei uskaltais ostaa keneltäkään yhtään mitään, merkkiliikkeet mukaanlukien.
Sitäpaitsi muuten, aika mielenkiintoinen ekaksi postaukseksi tulla torpedoimaan kimppatilausta. Ettet vain itse olisi jonkun kauppiaan leivissä tai muuten hyvää pataa? This case stinks, sanon mnää.

No, mä olen Rocky-Roadin Glennin kanssa jutellut nyt aiheesta ja ainakin ensivaikutelma on ihan Ok.
Jenkkifoorumeilla on aika paljon välillä kaikenmaailman schaissea mikä ei ihan joka kerta pidä paikkaansa. Niillä ostamisen kulttuuri on aika erilainen kuin täällä. Jenkit narahtaa ensin jokaiselle foorumille isoon ääneen jos joku paketti on päivän, pari myöhässä tai sieltä puuttuu jotakin. Sen jälkeen ne vasta soittaa kauppiaalle ja kyselee perään kun koko homma on mennyt jo vituiksi.
Jonkun verta tullut seurailtua erästä jenkkifoorumia erään toisen automerkin puitteissa ja pitää sanoa että jos Suomessa vinguttais samalla tavalla jokaisesta aftermarket-kauppiaasta, niin täällähän ei uskaltais ostaa keneltäkään yhtään mitään, merkkiliikkeet mukaanlukien.

Sitäpaitsi muuten, aika mielenkiintoinen ekaksi postaukseksi tulla torpedoimaan kimppatilausta. Ettet vain itse olisi jonkun kauppiaan leivissä tai muuten hyvää pataa? This case stinks, sanon mnää.

Kipu on vain tunne
Minä olen kerran aiemmin Rocky-Roadilta tilannut ja ainakin silloin toimitus tuli hyvin perille.
Olen myös vähän katsellut noita rocksliders:ja sieltä, mut voi olla että tulee rahdille aika paljon hintaa?
http://www.rocky-road.com/kjrockrail.html
Olen myös vähän katsellut noita rocksliders:ja sieltä, mut voi olla että tulee rahdille aika paljon hintaa?
http://www.rocky-road.com/kjrockrail.html
ex: Jeep KJ 3.7 V6 limited + OME 2'' + skid plates
No, laitamma nekin siihen samaan läjään. Mitä enemmän on populaa jakamassa rahtia, sen vähemmän se tekee per nenä.
Noi tulee kuitenkin lentorahtina ja jos ne sopivasti pakataan niin laatikkoon jää aina tyhjää tilaa sopivasti pienemmille osille. Sitäpaitsi noi helmaputket tukee sopivasti pakettia joten rahtivaurioiden riski pienentynee?
No, jokatapauksessa selvitän asiaa noidenkin osalta.
Noi tulee kuitenkin lentorahtina ja jos ne sopivasti pakataan niin laatikkoon jää aina tyhjää tilaa sopivasti pienemmille osille. Sitäpaitsi noi helmaputket tukee sopivasti pakettia joten rahtivaurioiden riski pienentynee?
No, jokatapauksessa selvitän asiaa noidenkin osalta.

Kipu on vain tunne
Minäkin olisin kiinnostunut supersliderseista, kun kerran oikein urakalla ruvetaan tilaamaan=)
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
Äläs nyt innostu salaliittoteorioinesiJere kirjoitti:No, mä voin aina lähettää siitä Salt Lakesta kaverin käymään paikalla, ajomatkaa on reilu tunti.Se ei vaan suostu hoitelemaan mitään ostoksia kenellekään, kun saisi tehdä niitä 24/7/365 eikä kukaan halua kuitenkaan maksaa siitä mitään.

Jos sulla on kaveri jenkkipäässä niin homma voikin hoitua hieman kivuttomammin. Itsellä tosiaan oli lieviä vaikeuksia, vaikka kuinka yritin etukäteen tehdä tutkimusta firmojen luotettavuudesta. Tosin loppupeleissä hoitivat virheensä erittäin asiallisesti. Olin maksanut hitaammasta kuljetuksesta ja ne puuttuvat osat tuli sitten lopulta kuriirilla kotiovelle asti ja hintakin oli laitettu pakettiin niin alas ettei tulleja tarvinnu uudelleen maksella. Ottivat postikulujen takia varmaan takkiin tossa, joten ehkä se nettitutkimus sittenkin kannatti

Jos tulevaisuudessa innostuu vielä lisää korottamaan niin voi olla että pitää sitä Iron Rock Offroadia kokeilla seuraavaksi...
Otetaan väärille arvioille, mun piikkiin tää kierros.siffo kirjoitti:Äläs nyt innostu salaliittoteorioinesiJere kirjoitti:No, mä voin aina lähettää siitä Salt Lakesta kaverin käymään paikalla, ajomatkaa on reilu tunti.Se ei vaan suostu hoitelemaan mitään ostoksia kenellekään, kun saisi tehdä niitä 24/7/365 eikä kukaan halua kuitenkaan maksaa siitä mitään.
Sitäpaitsi muuten, aika mielenkiintoinen ekaksi postaukseksi tulla torpedoimaan kimppatilausta. Ettet vain itse olisi jonkun kauppiaan leivissä tai muuten hyvää pataa? This case stinks, sanon mnää.Jos tarkkaan katsot niin en regannu pelkästään "torpedoimaan", vaan olen kyllä lueskellut tätä foorumia kauemman aikaa, ei vaan ole ennen ollut mitään sanottavaa. Nyt kun sattui toi Rocky Road silmään ja kuten sanottu itsellä jäi viime keväänä aika hämärä kuva siitä noilta jenkkifoorumeilta niin ajattelin vinkata asiasta...
Jos sulla on kaveri jenkkipäässä niin homma voikin hoitua hieman kivuttomammin. Itsellä tosiaan oli lieviä vaikeuksia, vaikka kuinka yritin etukäteen tehdä tutkimusta firmojen luotettavuudesta. Tosin loppupeleissä hoitivat virheensä erittäin asiallisesti. Olin maksanut hitaammasta kuljetuksesta ja ne puuttuvat osat tuli sitten lopulta kuriirilla kotiovelle asti ja hintakin oli laitettu pakettiin niin alas ettei tulleja tarvinnu uudelleen maksella. Ottivat postikulujen takia varmaan takkiin tossa, joten ehkä se nettitutkimus sittenkin kannatti
Jos tulevaisuudessa innostuu vielä lisää korottamaan niin voi olla että pitää sitä Iron Rock Offroadia kokeilla seuraavaksi...

Noita pieleen tai huonosti hoidettuja tilauksia on jokaisella jenkkipuljulla mitkä kamaa myyvät postimyynnin kautta maailmalle. Kuten jo totesinkin niin joistakin puljuista vingutaan foorumeilla enemmän ja joistakin taas vähemmän.

Kipu on vain tunne
Kyllä tuo siffo on ihan oikeassa sen suhteen että Rocky Roadilla on huono maine ainakin jeepforum.com:ssa, ja tarinoiden perusteella osittain aiheestakin. (Kyseisellä foorumilla kyllä puhutaan paljon potaskaakin, eipä sen puoleen...) Toisaalta taasen, valitukset firmasta vaikuttaisivat ainakin pääsääntöisesti olevan vähän vanhempia. Lisäksi tähän vuoteen asti Rocky Road Outfitters on ollut ainoa firma mikä tehnyt Patriotiin korotussarjaa, ja MK-Jeeppikansa taasen ollut pääsääntöisesti hyvin tyytyväisiä kyseiseen firmaan. Voi siis olla että ovat muuttaneet asennettaan vuosien varrella?
(Itsellänikin siis RRO:n korotus Patriotissa eikä kaupankäynnin suhteen mitään negatiivista sanottavaa - vaikka jossain määrin olenkin omaksunut enemmän jenkkityylisen asenteen kaupankäyntiin. Korotussarjan mukana tulevat asennusohjeet olivat kyllä mallia morjensta.)
Pitäisi kyllä lakata muiden Jeeppityyppien keskustelujen lukeminen. RRO kun tekisi slidereitakin Patriotiin... Meinaa tulla kalliiksi tällainen turha aktiivisuus, prkl.
(Itsellänikin siis RRO:n korotus Patriotissa eikä kaupankäynnin suhteen mitään negatiivista sanottavaa - vaikka jossain määrin olenkin omaksunut enemmän jenkkityylisen asenteen kaupankäyntiin. Korotussarjan mukana tulevat asennusohjeet olivat kyllä mallia morjensta.)
Pitäisi kyllä lakata muiden Jeeppityyppien keskustelujen lukeminen. RRO kun tekisi slidereitakin Patriotiin... Meinaa tulla kalliiksi tällainen turha aktiivisuus, prkl.

hyvä hyvä, ei muuta kuin Toni mukaan remmiin sliderihankinnalla
saadaan kunnon pakettialennukset ja rahtikulut minimaaliseksi.

www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com