CRD jeeppi ja EGR-venttiilin tulppaus
nyt se prkl jäi kaverin pihaan, seisottuaan vajaan vuorokauden -17 pakkasessa ilman roikkaa...pari kertaa yritti hyrähtää mutta usko loppui koneesta ja lopulta myös miehestä=( huomenna uusi yritys ja jos liikkeelle lähtee, niin suoraan korjaamoon, muussa tapauksessa hinauksella samaan osoitteeseen.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
No niin, sain Jeepin käyntiin yön jälkeen akun viimeisellä henkäyksellä ja ajelin suoraan korjaamolle. Testeri väittää vikaa rail paineanturille...rail paineet kuulemma vaeltaa melko vilkkaasti.kozel kirjoitti:Rail-Paineet ois varmaan hyvä kans katsoa esim. testerillä..
Tutkimukset jatkuu maanantaina. Tuollainen anturi ei liene huiman arvokas, mutta mahdollisesti vioittuneet suuttimet ovat?
btw; missäs 2.8 crd koneen ilmamassasensori tarkalleen ottaen sijaitsee?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
juuh, raportoin kyllä, kuinka tarina etenee...
taitaa olla mittarissa n.146tkm ja huoltokirja on hyvin erinomainen, eli kaikki on tehty ajallaan ja vähän enemmänkin. niin kovasti toivoin vian olevan ilmamassamittarissa, mutta tämän takana on nyt jotain muuta/kin.
en tiedä millä testerillä vikakoodit lukivat...koitan muistaa kysyä.
saako noita suuttumia korjattua, vai onko tuomiona ostaa uudet ja hintaa on suunnilleen xxx € /kpl?
taitaa olla mittarissa n.146tkm ja huoltokirja on hyvin erinomainen, eli kaikki on tehty ajallaan ja vähän enemmänkin. niin kovasti toivoin vian olevan ilmamassamittarissa, mutta tämän takana on nyt jotain muuta/kin.
en tiedä millä testerillä vikakoodit lukivat...koitan muistaa kysyä.
saako noita suuttumia korjattua, vai onko tuomiona ostaa uudet ja hintaa on suunnilleen xxx € /kpl?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Miten sinun autosi tuolloin oireili? Oliko kulutus kohdallaan? Mahtaisikohan nuo suuttimet saada tilattua jostain kaukomaailta halvemmalla...kozel kirjoitti:Omassa -02 2.5 CRD koneessa suuttimet meni vaihtoon 202tkm kohdalla. Vaihdettiin kaikki samalla ja hintaa oli 500e/kpl
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Tuli saksasta nuo suuttimet tutun firman kautta. (Bosch diesel korjaamo).
Numero vaan suuttimesta niin voin kysästä jos tarvetta tulee. Tällä helsingissä oli halvimmat suuttimet 650e/kpl mitä löysin.
Oireet oli että ajossa kun kuormitti konetta nii moottorin ääni muuttui sellaseks kuorma-automaiseksi. Kuulemma esiruiskutukset menee metsään.
Sitten oireet oli myös että ei vaan meinannu käyntiin hörähtää kylmällä koneella. Kulutus oli myös jotain 1L/100km kovempi kuin normaalisti.
Suuttimethan saa testattua helposti paluuvirtausmittauksella. jotain 20-40e ottavat moisesta ainakin tuon 2.5CRD:n kohdalla. Huonoilla suuttimilla ei kannata sitten ajaa. Jos suutin kusee pyttyyn liian aikaseen niin koneremonttia tulee.
Numero vaan suuttimesta niin voin kysästä jos tarvetta tulee. Tällä helsingissä oli halvimmat suuttimet 650e/kpl mitä löysin.
Oireet oli että ajossa kun kuormitti konetta nii moottorin ääni muuttui sellaseks kuorma-automaiseksi. Kuulemma esiruiskutukset menee metsään.
Sitten oireet oli myös että ei vaan meinannu käyntiin hörähtää kylmällä koneella. Kulutus oli myös jotain 1L/100km kovempi kuin normaalisti.
Suuttimethan saa testattua helposti paluuvirtausmittauksella. jotain 20-40e ottavat moisesta ainakin tuon 2.5CRD:n kohdalla. Huonoilla suuttimilla ei kannata sitten ajaa. Jos suutin kusee pyttyyn liian aikaseen niin koneremonttia tulee.
No niin, hain auton eilen huollosta ja eihän siihen muuta tehty, kuin nollattiin vikakoodi: P1130 jakoputken painevahti, vuoto.
Tuon nollauksen jälkeen on auto käynyt erittäin nätisti ja lähtenyt käymään todella helposti...eli ihan eri peli kuin ennen vikailmoituksen nollausta. Olisikos tuo voinut ottaa nokkiinsa, kun auto oli ihan äskettäin huollossa ja siinä irroitettiin "boost control valve", joka egr:lle juttelee? Tuo anturi putsattiin karstasta kaasutinpesuaineella ja laitettiin takaisin...sen jälkeen oireilu alkoi.
Noh, pitää koputtaa puuta, että oireet olisivat nyt kadonneet kerta kaikkiaan, eivätkä uusiutuisi. Sen verran arvokkaat ovat nuo suuttimet, ettei moisten vaihto kyllä hymyilytä.
Tuon nollauksen jälkeen on auto käynyt erittäin nätisti ja lähtenyt käymään todella helposti...eli ihan eri peli kuin ennen vikailmoituksen nollausta. Olisikos tuo voinut ottaa nokkiinsa, kun auto oli ihan äskettäin huollossa ja siinä irroitettiin "boost control valve", joka egr:lle juttelee? Tuo anturi putsattiin karstasta kaasutinpesuaineella ja laitettiin takaisin...sen jälkeen oireilu alkoi.
Noh, pitää koputtaa puuta, että oireet olisivat nyt kadonneet kerta kaikkiaan, eivätkä uusiutuisi. Sen verran arvokkaat ovat nuo suuttimet, ettei moisten vaihto kyllä hymyilytä.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!