WH:n tiivisteet

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
Care
Viestit: 77
Liittynyt: 18.12.2011. 1:24
Paikkakunta:

WH:n tiivisteet

Viesti Kirjoittaja Care » 04.06.2018. 21:34

WH 3.0 CRD 2005 kävi huollossa, ja ennen lomille lähtöä huoltomiehen kommentti oli, että etuperän tukikumi murtunut ja takana pienen vetopyörästön tiiviste vuotaa. Olisiko kellään ajatusta, mistähän osista tässä voisi olla kysymys?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4819
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: WH:n tiivisteet

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 04.06.2018. 21:59

Etuperän kumi on varmaan tuo (tyyppivika): http://jamant.fi/fi/tuote/3829309-stefa ... 52089516ab ja se toinen on pinionin stefa (tyyppivika sekin): http://jamant.fi/fi/tuote/2467738-stefa ... 52070339ab
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Care
Viestit: 77
Liittynyt: 18.12.2011. 1:24
Paikkakunta:

Re: WH:n tiivisteet

Viesti Kirjoittaja Care » 05.06.2018. 6:38

Kiitoksia, olin selkeästi ymmärtänyt varsinkin ensinmainitun aivan väärin. Sivustollasi mainitset etuperän puslia olevan kolme, kannattaako ne kaikki vaihtaa kerralla vai onko ainoastaan tämä herkkä rikkoontumiselle?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4819
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: WH:n tiivisteet

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 05.06.2018. 7:32

Care kirjoitti:Kiitoksia, olin selkeästi ymmärtänyt varsinkin ensinmainitun aivan väärin. Sivustollasi mainitset etuperän puslia olevan kolme, kannattaako ne kaikki vaihtaa kerralla vai onko ainoastaan tämä herkkä rikkoontumiselle?
Ne kaksi (vasen taka ja oikea) on ne joita eniten menee, omaa harkintaa käytettävä, niiden vaihtoon tarvitsee se etuperä irroittaa ja prässätä uudet kiinni, sen kolmannen vaihtaa ilman suurempia irroituksia (2 ruuvia + 2 ruuvia ja se on vaihdettu). Tuo yksi (eli se vasen taka) on se herkin hajoava...
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus