No juu samalla tavallahan nuo näytti tässäkin kotterossa muovit olevan kiinni,
Mutta Voi kiesus missä kunnossa nuo helmat ja pilarien alapäät oli,, huh huh..
Mutta eipä tarvinnut paljon laikkaa näyttää kun älytön kasa ruostetta valahti lattialle muovin sisältä,, ja loput senkun puristeli sormineen pois.
Suosittelen kurkkaamaan sinne muovien alle jos vähänkään on tarkoitus alkuperäisiä peltejä vaalia jos enää on mitä vaalia.. mutta omalla vastuulla sitten,, ettei tuu pahamieli.
Entäs mites olette palkkihelmaa tehdessä toteuttanut tuon etulokarin helma kohdan,,, palkki koko matkalle ja helman lyhennys vai tä..????
Ja pitäisikös tuo sisämatto rullailla sivuun tuosta kotelon kohilta,, eikös siellä kulkenut jotain johtoja maton alla,
tosin tällä hetkellä näyttää siltä että ei pitäisi kyllä lämpöjohtua tuonne asti suunnitellusta hitsauskohdasta..