Mätänikö helmat, menikö sarana ovesta väljäksi, hajosiko lasi/peili/valaisin, koriin liittyvät kyselyt tänne.....
-
tjoki
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24.02.2016. 12:58
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja tjoki » 21.06.2016. 10:27
Onko vinkkiä mistä kohtuu edullinen, toimiva ja helposti kytkettävä kattoteline Wrangler TJ:n?
Ei oikein 4 henkisen perheen mökkitavarat tahdo wrangleriin mahtua

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6413
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 21.06.2016. 10:55
Hanki kuomullinen peräkärry, sillä on muutakin käyttöä!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
GeneralJ
- Site Admin
- Viestit: 279
- Liittynyt: 03.06.2015. 21:52
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja GeneralJ » 21.06.2016. 11:48
Olipa taas hyvä vastaus JAMANTilta...
No nyt asiaan. Telineitä kannattaa katsoa vaikka EBAYn kautta, sillä kotimaan markkinoilta ei juurikaan mitään löydy. Englannin kielellä muuten "roof rack" tarkoittaa Briteissä sitä koko kattotelinettä kun taasen jenkkilän puolella se tarkoittaa vain niitä kiskoihin asetettavia poikittaisia putkia. Paras tulos tulee käyttämällä hakusanaa "roof basket".
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... t&_sacat=0
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6413
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 21.06.2016. 11:52
GeneralJ kirjoitti:Olipa taas hyvä vastaus JAMANTilta...
No mikäs siinä nyt oli huonoa?? Mieluummin peräkärryllä, kuin kattokuormalla, varsinkin kun TJ:n kattotelineet on yleensä niitä hämähäkki-tyyppisiä, ainakaan en muista nähneeni suoraan kattoon tulevaa irroitettavaa, kiinteästi kiinnitettäviä on näkynyt, mutta jos tarvii kerran kesässä kattotelinettä, niin miksi se pitää olla siellä about 51 viikoa lisäksi, kun ei ne ole edes kauniita... Peräkärryn voi varastoida pihalle ja sillä ON muutakin käyttöä... Mutta mielipiteet on mielipiteitä ja jokaisella on omansa... Mutta ehkä ehdotuksetkaan ei enää kelpaa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
GeneralJ
- Site Admin
- Viestit: 279
- Liittynyt: 03.06.2015. 21:52
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja GeneralJ » 21.06.2016. 12:07
Kritisoin tuossa vain sitä ettei vastaus suoraan liittynyt kysymykseen. Sama homma jos kysyisi mutarenkaita ja saisi vastauksen, että osta kaupasta katurenkaat kun ne on monikäyttöisemmät. En tunne kysyjää tai hänen Jeepin varustelutasoa, joten en ainakaan itse tiedä onko hänellä peräkoukkua autossa tai haluaako hän edes vetää perässä jotain kärryä

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6413
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 21.06.2016. 12:10
GeneralJ kirjoitti:Kritisoin tuossa vain sitä ettei vastaus suoraan liittynyt kysymykseen. Sama homma jos kysyisi mutarenkaita ja saisi vastauksen, että osta kaupasta katurenkaat kun ne on monikäyttöisemmät. En tunne kysyjää tai hänen Jeepin varustelutasoa, joten en ainakaan itse tiedä onko hänellä peräkoukkua autossa tai haluaako hän edes vetää perässä jotain kärryä

No mitäs jos et kritisois muiden vastauksia, anna kysyjän itse päättää, miten kritisoi!! Kun ei ollut mun kommentti sulle tarkoitettu, niin älä sekaannu sitten

(tarpeeksi hymiöitä, että ymmärrät että kieli poskessa vastattu

)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
tjoki
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24.02.2016. 12:58
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja tjoki » 22.06.2016. 17:08
Ei koukkua.
Seuraava kysymys. Mistä ja miten koukku? 3" korotus tuo haastetta. Sekä se että pitäis olla irrotettava offia ajatellen.
Rimpula ei käy. Tarttee 2000 kärryä vetää huonoo tietä
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6413
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 22.06.2016. 18:10
tjoki kirjoitti:Ei koukkua.
Seuraava kysymys. Mistä ja miten koukku? 3" korotus tuo haastetta. Sekä se että pitäis olla irrotettava offia ajatellen.
Rimpula ei käy. Tarttee 2000 kärryä vetää huonoo tietä
Joo, toi onkin sitten jo vaikeampi juttu, huonosti saa noihin koukkuja, melkein pitää nykyään sitten teettää... Kun pitää noin uudessa olla e-hyväksytty!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
rane58
- Viestit: 1256
- Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja rane58 » 23.06.2016. 4:41
JAMANT kirjoitti:Hanki kuomullinen peräkärry, sillä on muutakin käyttöä!!
-Anoppikin mahtuu.....
