KJ 2.4 huono käyntiinlähtö kylmänä (RATKAISTU !)

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Kuulessää
Viestit: 8
Liittynyt: 21.08.2014. 21:33
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Kuulessää » 23.12.2014. 19:10

Jos noita hommaat varalle niin kannattaa ottaa myös niitä kannen puoleisia tiivisteitä. Tulee siihen neliskanttisen reiän kehällä olevaan uraan, ei ole ihan tavallinen o-rengas kuitenkaan. Tuommoisella numerolla myivät: 53010554AA GASKET, Thermostat. Ei ole siis se varsinaisen termostaatin tiiviste vaikka nimi siihen vahvasti viittaakin...

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 23.12.2014. 20:42

Kuulessää kirjoitti:Jos noita hommaat varalle niin kannattaa ottaa myös niitä kannen puoleisia tiivisteitä. Tulee siihen neliskanttisen reiän kehällä olevaan uraan, ei ole ihan tavallinen o-rengas kuitenkaan. Tuommoisella numerolla myivät: 53010554AA GASKET, Thermostat. Ei ole siis se varsinaisen termostaatin tiiviste vaikka nimi siihen vahvasti viittaakin...
Hyvä idea, koitetaan muistaa laittaa listalle maanantaina!!! Kiitti!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus