Isä aurinkoinen on tuonut sen sinne taskussaaJariJ kirjoitti:Moi !
Jossain tekstissä on maininta, että kivi olisi ihmisen paikalle tuoma. Itse sitä epäilen. Jääkauden siirtolohkare, ehkä.
t. Jari
Pääsiäinen Äänisellä
Historian havinaa...
Ottakaahan kuvia noista historiallisista paikoista! 
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
No niin, homma etenee ja nyt olisi ainakin yksi appari lupautunut mukaan sekä toinen joka vielä miettii. Eipähän tarvitse yksin ajellamikkotapani kirjoitti:Ei se appari mikään välttämättömyys ole, mukavampaa tietenkin kun on kajuutassa seuraa. Vaan jos on hyvä PMR tai mieluummin lälläri niin jutuissa pysyy matkaa tehdessä mukana. Omalla autollani kun olen ollut reissuissa niin ilman apparia ne reissut on menneet, letkasta löytyy apuja tarvittaessa!
PMR:t löytyy, mutta lälläriä ei ole. No, eiköhän noilla PMR:llä toimeen tulla, kunhan saa rakennettua niille jonkinlaisen latauksen/virtalähteen.
Jarnolle pistin just kyselyä vinssiköydestä ja uusista vanteista
Tämä ei taida osua lähelle reittiä, mutta olisi mukava läytää se kiertotie jonka suomalaiset rakensivat alkuvuonna 1944 Säntämän kautta Viteleen kylään. Venäläiset eivät tästä tiestä olleet tietoisia ja se pelasti suuren joukon suomalaisia sotilaita heidän vetäytyessään Syväriltä kohti Pitkärantaa Tuuloksessa tapahtuneen maihinnousun jälkeen. Tie oli erittäin huonokuntoinen ja voi olla ettei sitä enää ole olemassakaan. Täytyypä tutkia asiaa.
Löysin tuon tien kartalta, mutta se ei ilmeisesti ole läpiajettava. Pitäisi ylittää joki n. puolessa välissä reittiä ja siltaa ei ole.
t. Jari
Löysin tuon tien kartalta, mutta se ei ilmeisesti ole läpiajettava. Pitäisi ylittää joki n. puolessa välissä reittiä ja siltaa ei ole.
t. Jari
-
Intiaanipäällikkö
- Viestit: 47
- Liittynyt: 12.07.2014. 21:34
- Paikkakunta: Kotka
- CONTACT:
Melko lailla fifti-siksti on meikeläisenkin lähtö.
Kun aina kaikki ei mee niin kuin saduissa:
Maailman lyhyin satu
Olipa kerran eräs poika joka kysyi eräältä tytöltä:
"Menetkö naimisiin kanssani?"
Tyttö vastasi "En"
Ja siitä lähtien poika eleli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajeli moottoripyörällä ja kävi kalastelemassa ja metsästämässä ja pelaamassa usein golfia ja joi kaljaa ja viskiä ja hänellä oli rahaa pankissa ja vessassa käynnin jälkeen hän jätti vessanpöntön kannen ylös ja piereskeli milloin tahtoi.
Kun aina kaikki ei mee niin kuin saduissa:
Maailman lyhyin satu
Olipa kerran eräs poika joka kysyi eräältä tytöltä:
"Menetkö naimisiin kanssani?"
Tyttö vastasi "En"
Ja siitä lähtien poika eleli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajeli moottoripyörällä ja kävi kalastelemassa ja metsästämässä ja pelaamassa usein golfia ja joi kaljaa ja viskiä ja hänellä oli rahaa pankissa ja vessassa käynnin jälkeen hän jätti vessanpöntön kannen ylös ja piereskeli milloin tahtoi.
äks jii eiks joo...
Ilmeisesti kysyit ja vastas: kylläOnOff kirjoitti: Melko lailla fifti-siksti on meikeläisenkin lähtö.
Kun aina kaikki ei mee niin kuin saduissa:
Maailman lyhyin satu
Olipa kerran eräs poika joka kysyi eräältä tytöltä:
"Menetkö naimisiin kanssani?"
Tyttö vastasi "En"
Ja siitä lähtien poika eleli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajeli moottoripyörällä ja kävi kalastelemassa ja metsästämässä ja pelaamassa usein golfia ja joi kaljaa ja viskiä ja hänellä oli rahaa pankissa ja vessassa käynnin jälkeen hän jätti vessanpöntön kannen ylös ja piereskeli milloin tahtoi.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
