Jaahas, laatikko alkoi "puhua"! Vaihdoin Sikliltä saamani toisen solenoidin laatikkoon, jolloin entinen / alkuperäinen toiminta palasi, mutta sitten tapahtui kummia. Aukaistessani öljypohjan uudelleen ja kokeillessani kiinnittää edellistä nähtävästi viallista solenoidia sähköliittimeen - ajatuksella olisiko OD-OFF-valo silloinkin toimimaton - OD-OFF-valo alkoikin vilkkua ja mitäs muutakaan kuin vikakoodeja!

Kesti hetken ennen kuin hoksasin miten ne saa tulemaan uudelleen (kolme kertaa virrat päälle, painetaan OD-OFF -nappia kerran ja lasketaan OD-OFF-valon vilkutukset) ja sitten tuli koodit 24 ja 21. Seuraavaksi tietokoneelle manuaali auki, joka avasi koodit näin: 24: Overdrive override (control switch) lamp output; 21: Govenor pressure solenoid output.
Kävin tsekkaamassa toisesta autosta, mitä koodeja sieltä tulisi - edes se lopetuskoodi 55 - mutta ei tullut mitään. Ehkäpä niitä ei 46RH-askissa pitäisi tullakaan... Sitten uudelleen viallisen auton kimppuun ja pian tuli vain koodi 21, eli viallisella solkulla pimentynyt OD-OFF -lamppu antoi siis tietokoneelle vikakoodin, joka sitten poistui. Koodi 21 voisi olla selitettävissä silläkin, että kyseisen solenoidin johto oli välillä irti, kun tyrkkäsin virtoja päälle.
Governor pressure sensor input (vikakoodi 14) siis ei ole "päällä", joten nyt pitää hetken miettiä, mitä tekee seuraavaksi, kun kolmesta solkusta yksikään ei toimi oikein... Tai sitten toimii ja vika on jossain muualla. Argh!
EDIT: Tutkailtuani netin syövereitä yhdessä keskustelussa oli maininta RE-laatikoiden Governor Pressure Sensorin ongelmista. Eli vaikkei sen vikakoodi ilmestykään, voi se toimia huonosti, mikä viittaa sen toimintaankin.
Raha ja romut rauhottaa.