Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
Jansa
- Viestit: 166
- Liittynyt: 04.11.2008. 20:32
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja Jansa » 14.09.2013. 14:38
mikäs jippo on siin että saisi nuo nostimet vedettyä pois, siis Sen jälkeen kun on kansi jo pöydällä erikseen, eivät suostuneet lähtemään liikkeelle magneetilla tms.
kyseessä 91vm 6syl 4.0 kone
kaveri pähkäilee moista kun osti cherokeen missä olikin sitten muutakin kuin "pientä käyntihäirää" kone oli niin karstanenkin et öljyt vaihettu ehkä viimeks kun kekkonen ollut vallassa, imurilla sai siivota isoja karstan paloja koneen sisältä kun purku alotettiin
Wrangler -89 4.2L AT
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 14.09.2013. 17:57
Magneetilla vaan houkuttelee, kyllä ne sieltä nousee, ei sinne oikein muullakaan käsiks pääse....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
Jansa
- Viestit: 166
- Liittynyt: 04.11.2008. 20:32
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja Jansa » 14.09.2013. 20:14
hmm...sentin verran kuulemma liikkuu herkästi mut siihen jumahtaa kun olisi yhtäpuuta...
Wrangler -89 4.2L AT
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 14.09.2013. 22:25
Joo, silloin pitää vaan nostaa, laskea, nostaa, laskea.... Jossain vaiheessa nousee ylös...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1