Grand Cherokeen radio
Siis tuota: http://www.jamant.fi/asennuslevy-met996501-p-3389.htmlJiiPee kirjoitti:Ei Jamantilla sattuis olemaan sitä peitelevyä? Onko se nyt 1.5"-->1".
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Muistelen että se koko paneeli pitää irrottaa, alhaalla tuhkiksen luona on ruuveja ne irti ja lähtee koko höskä irti. Nappulat ja muut jää paikalleen, radio ja sen kaulus on siinä esillä...
-Jos vaihdat radion tarviit "adapterin" että auton omat aktiivikajarit kuuluu. Omaan teetin kaiken tarvittavan tuolla: http://www.helsinginautoradio.com/

-Jos vaihdat radion tarviit "adapterin" että auton omat aktiivikajarit kuuluu. Omaan teetin kaiken tarvittavan tuolla: http://www.helsinginautoradio.com/
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
96 mallissa otetaan ensin ratin molemmin puolin koristepaneelit pois ja sitten tule ruuvit näkyviin paneelista joka on kokonainen ihan vasemmasta reunasta radioon asti. Eli koko mittariston ympäristön paneeli pois.rane58 kirjoitti:Muistelen että se koko paneeli pitää irrottaa, alhaalla tuhkiksen luona on ruuveja ne irti ja lähtee koko höskä irti. Nappulat ja muut jää paikalleen, radio ja sen kaulus on siinä esillä...![]()
-Jos vaihdat radion tarviit "adapterin" että auton omat aktiivikajarit kuuluu. Omaan teetin kaiken tarvittavan tuolla: http://www.helsinginautoradio.com/
Joo, muistin väärin, uudemmissa se lähtee suoraan taaksepäin, noissa vanhemmissa taitaa olla ainakin kahta eri versiota.... Purkaa pitää...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jepsjuu, ei ole montaa ruuvia pitämässä kojelaudan muoveja paikallaan, pari on mittariston yläreunassa, pari VIC:in näytön yläpuolella ja jos alaosaa tarttee irrottaa (ei tosin tartte radion poistoa varten) niin niitä löytyy useampi kickpanelien alareunasta ja yhdet sivuilta kun avaa etuovet. Loput on sitten metalliklipsejä jotka varovasti nitkuttamalla lähtee irti ja muotomuovit on poissa.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Ei tossa mun Jeepissä rattiin tai mittaristoon tarvinnut kajota, vain se pystypaneeli radiosta alaspäin.JiiPee kirjoitti:96 mallissa otetaan ensin ratin molemmin puolin koristepaneelit pois ja sitten tule ruuvit näkyviin paneelista joka on kokonainen ihan vasemmasta reunasta radioon asti. Eli koko mittariston ympäristön paneeli pois.rane58 kirjoitti:Muistelen että se koko paneeli pitää irrottaa, alhaalla tuhkiksen luona on ruuveja ne irti ja lähtee koko höskä irti. Nappulat ja muut jää paikalleen, radio ja sen kaulus on siinä esillä...![]()
-Jos vaihdat radion tarviit "adapterin" että auton omat aktiivikajarit kuuluu. Omaan teetin kaiken tarvittavan tuolla: http://www.helsinginautoradio.com/

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912