Takaisin Jeepistiksi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Automaatti nyt vinkuu ja ujeltaa vähän jo rakenteensa takia, joten vaimea ääni on ihan normaali ominaisuus varsinkin turbiinin luistaessa pienillä kierroksilla.
Jarrulevyjen vaihtoon tarttee minimaalisesti työkaluja: tunkilla auto ylös, rengasavaimella pyörä irti, sopivalla lenkkiavaimella jarrusylinteri irti (XJ/ZJ:ssä 1/2" avain) ja lopuksi levy lähtee samantien ihan käsin vetämällä, vaikka voihan siellä joku pidättelevä lukitusrengas vielä vähän hidastaa. Uusi levy paikalleen ja käänteinen järjestys osien kiinnittämiseksi.
Tietysti samalla kannattaa katsoa ettei jarrupalat ole ihan loppu tai sylinterit jumineet, yms., mutta ne pitäisi sitten päästä neuvomaan tosiaan livenä. Josko sieltä löytyisi lähempää opastava korjuumies, niin ei sun tartte maksaa kilometrejä näin kaukaa... (hehheh!)
Jarrulevyjen vaihtoon tarttee minimaalisesti työkaluja: tunkilla auto ylös, rengasavaimella pyörä irti, sopivalla lenkkiavaimella jarrusylinteri irti (XJ/ZJ:ssä 1/2" avain) ja lopuksi levy lähtee samantien ihan käsin vetämällä, vaikka voihan siellä joku pidättelevä lukitusrengas vielä vähän hidastaa. Uusi levy paikalleen ja käänteinen järjestys osien kiinnittämiseksi.
Tietysti samalla kannattaa katsoa ettei jarrupalat ole ihan loppu tai sylinterit jumineet, yms., mutta ne pitäisi sitten päästä neuvomaan tosiaan livenä. Josko sieltä löytyisi lähempää opastava korjuumies, niin ei sun tartte maksaa kilometrejä näin kaukaa... (hehheh!)
Raha ja romut rauhottaa.
No tuo kyllä kuullostaa suht.koht helpolta. Voisin jopa selvitä tosta. Yleensä jos joku osa tms. (ei auton) on jumissa niin saan sen aina rikki. Jarrulevyä tuskin saan rikottuaWinChester kirjoitti:Automaatti nyt vinkuu ja ujeltaa vähän jo rakenteensa takia, joten vaimea ääni on ihan normaali ominaisuus varsinkin turbiinin luistaessa pienillä kierroksilla.
Jarrulevyjen vaihtoon tarttee minimaalisesti työkaluja: tunkilla auto ylös, rengasavaimella pyörä irti, sopivalla lenkkiavaimella jarrusylinteri irti (XJ/ZJ:ssä 1/2" avain) ja lopuksi levy lähtee samantien ihan käsin vetämällä, vaikka voihan siellä joku pidättelevä lukitusrengas vielä vähän hidastaa. Uusi levy paikalleen ja käänteinen järjestys osien kiinnittämiseksi.
Tietysti samalla kannattaa katsoa ettei jarrupalat ole ihan loppu tai sylinterit jumineet, yms., mutta ne pitäisi sitten päästä neuvomaan tosiaan livenä. Josko sieltä löytyisi lähempää opastava korjuumies, niin ei sun tartte maksaa kilometrejä näin kaukaa... (hehheh!)

Ai niin, mulla taitaa olla kellarissa uudet korkkaamattomat jarrupalat ja pyörijä Grandiin. Mahtaako nuo jarrupalat käydä KJ:hin. Jos ei, niin lahjoitetaan ne ZJ-kuskille. Saa tulla hakemaan. Tai jos on kova hätä niin laitan paketin postilla
Jeep KJ 3.7 V6 - 2002
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Mitä katsoin USA Koskisen varaosalistalta, niin etupalat ja takakengät on KJ/ZJn suhteen ihan erimalliset. Sikäli voisit ehtiessäsi soittaa; sovitaan toimituksesta. Yhdet tutut on muuten huomenna lauantaina tulossa sieltä tännepäin...Libby kirjoitti:Ai niin, mulla taitaa olla kellarissa uudet korkkaamattomat jarrupalat ja pyörijä Grandiin. Mahtaako nuo jarrupalat käydä KJ:hin. Jos ei, niin lahjoitetaan ne ZJ-kuskille. Saa tulla hakemaan. Tai jos on kova hätä niin laitan paketin postilla

Siitä hyvästä saat lisää hyviä ja ilmaisia neuvoja Jeepin korjaukseen.

p. 0408201426
Raha ja romut rauhottaa.
No niin. Jarrupalat löysivät uuden kotinsa WinChesterin autotallista.
Tuosta keskuslukituksesta olisin semmosta kysynyt, että miten sais tuon ärsyttävän äänitorven tööttäyksen pois kun lukitsen ovet kaukolla?
Naapurusto tykkää, kun tulee myöhään pihaan, lukitsee ovet ja "TÖÖT!"
Tuosta keskuslukituksesta olisin semmosta kysynyt, että miten sais tuon ärsyttävän äänitorven tööttäyksen pois kun lukitsen ovet kaukolla?
Naapurusto tykkää, kun tulee myöhään pihaan, lukitsee ovet ja "TÖÖT!"
Jeep KJ 3.7 V6 - 2002
Minä taas haluaisin jonkun merkin, välähtävät vilkut tai vaikka töötinkin...Libby kirjoitti:No niin. Jarrupalat löysivät uuden kotinsa WinChesterin autotallista.
Tuosta keskuslukituksesta olisin semmosta kysynyt, että miten sais tuon ärsyttävän äänitorven tööttäyksen pois kun lukitsen ovet kaukolla?
Naapurusto tykkää, kun tulee myöhään pihaan, lukitsee ovet ja "TÖÖT!"

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Koitas tuollaista:Libby kirjoitti: Tuosta keskuslukituksesta olisin semmosta kysynyt, että miten sais tuon ärsyttävän äänitorven tööttäyksen pois kun lukitsen ovet kaukolla?
Naapurusto tykkää, kun tulee myöhään pihaan, lukitsee ovet ja "TÖÖT!"
Note: the horn chirp can be inabled or disabled (with in 23-30 feet of the vehicle by the following procedure:
1) Press adn hold the "LOCK" button on the transmitter.
2) Continue to hold the "LOCK" button for at least 4, but no longer then 10 secounds, then press the "PANIC" button.
3) Release both buttons.
4) Repeating steps 1-3 will restore the original transmitter operation.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Hmm. Olisiko ollut että paniikkinapin puuttuessa, olisi sama systeemi mutta unlock napin kanssa?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Kiitoksia vielä osista.
Entisessä -99 XJ:ssäni piti painaa kaukosäätimestä kiinni- ja auki-nappeja pari sekuntia yhtäaikaa, niin sitten kuului tööttäys ja valot muistaakseni välähti, ja sen jälkeen ei sitten tapahtunut kumpaakaan painaessa kyseisiä nappeja. Ovet kuitenkin lukittuivat tai aukesivat normaalisti.
Tekemällä saman uudelleen kumpainenkin toiminto palasi. KJ:stä en sitten tiedä miten toimii Suomi/Euro-versiona

Entisessä -99 XJ:ssäni piti painaa kaukosäätimestä kiinni- ja auki-nappeja pari sekuntia yhtäaikaa, niin sitten kuului tööttäys ja valot muistaakseni välähti, ja sen jälkeen ei sitten tapahtunut kumpaakaan painaessa kyseisiä nappeja. Ovet kuitenkin lukittuivat tai aukesivat normaalisti.
Tekemällä saman uudelleen kumpainenkin toiminto palasi. KJ:stä en sitten tiedä miten toimii Suomi/Euro-versiona
Raha ja romut rauhottaa.
Sport mallissa ei tainnut olla evic / otis -konsolia katossa?Renegade kirjoitti:Kattokonsolin mode-valikosta löytyy lisää säätöjä. Saa vaikka sen valojen vilkautuksenkin pois.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!