Onko muilla tapahtunut moista?
Cruise aktivoituu itsekeen
Cruise aktivoituu itsekeen
..Eli kun on painettu CANCEL ja ajelee, vaikka ruuhkassa. Niin ykskas kaasupoljin livahtaa piiloon ja moottori rupee jyrisee
Noh, sitten vain taas cancelia. Tämä on tapahtunut jo monta kertaa. Vahinko painallus on pois suljettu. Eli menee/aktivoituu itsestään. On siis kyllä valmiudessa eli se cruisen valo palaa, kun tämä ikävä ja ehkä vaarallinen toimenpide tapahtuu.
Onko muilla tapahtunut moista?
Onko muilla tapahtunut moista?
Laitas vielä missä autossa temppuilee.. tarkemmin kuin että jeepissä 
Omassa cruise ei meinannu kytkeytyä millään päälle välillä. Siis se että sai tauluun valon. Sai painella tovin sitä nappia välillä.
Ensin meinasin että se johto siinä rattiakselilla on poikki mutta kun testerillä vilkas niin siellä oli vikakoodi joka kertoi seuraavaa noin muistin mukaan.
"Tempomatic - Loogisen toiminnan toiminta epäloogista"
Tuo koodi pois ja nyt ei ole tullut mitään ongelmia koko talvena.
Kulkine itsellä 2002 KJ Cherokee 2.5 CRD
Omassa cruise ei meinannu kytkeytyä millään päälle välillä. Siis se että sai tauluun valon. Sai painella tovin sitä nappia välillä.
Ensin meinasin että se johto siinä rattiakselilla on poikki mutta kun testerillä vilkas niin siellä oli vikakoodi joka kertoi seuraavaa noin muistin mukaan.
"Tempomatic - Loogisen toiminnan toiminta epäloogista"
Tuo koodi pois ja nyt ei ole tullut mitään ongelmia koko talvena.
Kulkine itsellä 2002 KJ Cherokee 2.5 CRD
Vois olla siinä napissa se vika, painuu tärinästä ja kytkee sen päälle (siis se oikeanappi, jossa ylhäältä painaessa muistaa edellisen asetuksen, lukikos siinä "ACCEL")!! Mutta tekeekö sillälailla, että jos laitat nopeudeksi 60km/h, nouseeko asetus pikkuhiljaa, kun se sama nappihan muistaa edellisen nopeuden tai nopeuttaa 2km/h joka painalluksella??
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Kait sen voi, pitää ottaa ensin akkukenkä irti ja Airbag irti, sitten pääsee katkaisijoihin käsiks!!miinau kirjoitti:JAMANT kirjoitti:Vois olla siinä napissa se vika, painuu tärinästä ja kytkee sen päälle
voiko sen jokin puhdistaa/herkistää...CRC:llä?
Mutta ei taida olla katkaisijassa vikaa, jos vain kytkeytyy päälle, mutta ei lisää vauhtia!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Mä katsoisin testerillä dataa, käskyttääkö jokin sitä tietokonetta, vai kytkeytyykö ilman käskytystä, ainakin yleensä testerillä pääsee näkemään napinpainallukset!!miinau kirjoitti:Jääkö tämä nyt mystiseksi sähköviaksi, jota muilla ei ole ilmennyt???
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1