Dana 30 etuvetoakselin ristikon vaihto
Kyllä se menee samallalailla kuin edellä kirjoitin ristinivelen kanssa, sorry, kaikkia kysymyksiä ei aina huomaa....wage kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta miten kumi pitäisi sitten oikeaoppisesti vaihtaa.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Kuten jo minä ja Jamant todettiin, ihan kuten edellä kirjoitettiin.wage kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta miten kumi pitäisi sitten oikeaoppisesti vaihtaa.
Meinasin tuolla omalla kommentillani, että sitä tilaa ei hirveästi ole tumppiakselin puolella, kun vetari on navassa kiinni. Otat vetarin päästä 36mm:n mutterin veks niin saat vetarin kokonaan pois, homma on silloin helpompaa. Sama pätee niitä ZJ:tä joissa on cv- nivelet vetareissa.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Mulla olis tää homma justiinsa alkamassa. Kävin auton alla ruikkimassa wd-40:stä yön ajaksi, jos lähtis helpommin huomen sit irti osaset. Vaan huomasin, että mullapa ei olekaan 13mm kannalla nuo kolme pulttia (-89 Comanche) vaan joku tähtityyppinen, ei kuitenkaan Torx. Pitää varmaan ensin huomenna aloittaakin sopivan työkalun etsinnällä.
Jeep YJ 4L+aut. ,Triumph T140V Bonneville ym...
On se 13mm, mutta se on 12-kulmainen, katso tuosta (jos näkyy): http://www.jamant.fi/ruuvi-xjmjyjtjzj-m ... p-746.htmljamba kirjoitti:Mulla olis tää homma justiinsa alkamassa. Kävin auton alla ruikkimassa wd-40:stä yön ajaksi, jos lähtis helpommin huomen sit irti osaset. Vaan huomasin, että mullapa ei olekaan 13mm kannalla nuo kolme pulttia (-89 Comanche) vaan joku tähtityyppinen, ei kuitenkaan Torx. Pitää varmaan ensin huomenna aloittaakin sopivan työkalun etsinnällä.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Joo, toi on semmonen XZN vai mikä hemmetti se nyt oli, Volkkarin ruuvi
, niissä on vetaritkin kiinni tommosilla, just oli yks Patriot huollossa, VW:n koneella ja sielläkin on yksi kiinnike kiinni tommosella ruuvilla ja se on pakko ottaa pois että saa öljynsuodattimen vaihdettuu, onneks oli avain...

Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1