VAKIONOPEUDEN SÄÄDIN

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
cherokee
Viestit: 17
Liittynyt: 11.05.2011. 20:39
Paikkakunta:

VAKIONOPEUDEN SÄÄDIN

Viesti Kirjoittaja cherokee » 25.06.2020. 22:23

- Miten lähtee Xj:n rattipylväästä villkkuviiksi irti ? Ilmeisesti johdot poikki ja vakionopeudensäädin ei toimi..... :roll:
Myös muita syitä vakionopeuden toimimattomuuden syihin saa esittää....( pitkä reissu edessä ja moinen lisävaruste olisi ++++++)

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 5422
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: VAKIONOPEUDEN SÄÄDIN

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 26.06.2020. 7:06

Ilmeisesti -95 vanhempi, viiksi lähtee ihan nykäisemällä suoraan ulospäin, jos vedät piuhan ulos pylvään sisältä, avaa se liitin sieltä kojetaulun sisältä ja laita siihen liittimen reikään vetonaru, jonka avulla sitten vedät sen johdon takaisin, jos aiot siis saada sen cruisen johdon korjattua tai vaikka jos vaihdat uuden viiksen (löytyy hyllystä uutta viikseä, muistaakseni)....
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

cherokee
Viestit: 17
Liittynyt: 11.05.2011. 20:39
Paikkakunta:

Re: VAKIONOPEUDEN SÄÄDIN

Viesti Kirjoittaja cherokee » 26.06.2020. 8:40

Kyllä vain kyseessä- 89 vuoden L6 4.0( renix)
Kiitoksia neuvoista...tutkin tilanteen ja varmaan uuden tilaukseksi menee.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 5422
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: VAKIONOPEUDEN SÄÄDIN

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 26.06.2020. 10:04

Ei oo hyllyssä, mutta tilaamalla saa, ehkä, ainakin hinnasto tuntee yhden version...
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus