2007 3.8 JKU Wrangleri

Foorumiin yleisesti liittyvä keskustelu. Tiedot käyttökatkoista ja muutoksista jne.
Maastis
Viestit: 142
Liittynyt: 16.02.2018. 19:55
Paikkakunta: Pohjanmaa

2007 3.8 JKU Wrangleri

Viesti Kirjoittaja Maastis » 11.10.2025. 13:46

Hei

Nyt on ostohousut jalassa ja vyökin alkaa kiristyä. :D

Tommonen 4 ovinen Wrangleri on ollut pitkään harkinnassa. Nyt sellasesta olis vähäniinko kaupat lukossa. Pääsen kuitenkin vasta parinviikon kuluttua kattoon ja kätteleen. Jos auto on puheiden mukanen niin kai sillä kotio tullaan. Oon koittanu pyydellä kuvia rungosta ja korista korroosiotilannetta ajatellen. Ei mitään hälyttäviä kohtia ainakaan kuviin sattunu. Carvertical myös puhdas. Mitä tommosesta parisaraatonnia ajetusta kannattaa erityisesti syynätä? Eikö tuo tekniikka perus kestävää ole? Vanhahan se jo on jotta ei nyt mitään uudenveroista voi odottaa...

TJ
Y Juniper
Niva 1.9TD

Ex. KJ Cherokee 3,7

Jpe61
Viestit: 234
Liittynyt: 21.10.2017. 10:06
Paikkakunta: Tampere
CONTACT:

Re: 2007 3.8 JKU Wrangleri

Viesti Kirjoittaja Jpe61 » 11.10.2025. 14:57

Katon tiivisteet todennäköisesti vuotaa, korjaantuu kun ostaa netistä tiivistesarjan 68026937AB.

3.8 kuulema muuten perushyvä motti, mutta pakosarjat ilmeisesti vähän heikot.

Maastis
Viestit: 142
Liittynyt: 16.02.2018. 19:55
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: 2007 3.8 JKU Wrangleri

Viesti Kirjoittaja Maastis » 11.10.2025. 15:24

Ok, kiitti vinkistä. Muistankin, että taisit jokuvuositakaperin tiivistellä katon vähän tuoreemmasta Wranglerista?

Mitäs tuolta loodalta, mikä 3,8 jatkeena, voi odottaa? Pitäis vissiin vaihtaa ihan nätisti? Ja turbiini lukittuu matka-ajossa?

Onkos nämä.Wranglerit muuten ajoltaan minkämoisia? Kaiken näkösestä "woblaamisesta" löytyy ulkomaan foorumeilta... Ja korotettuina vissiin helposti jää caster kulma pieneksi ja ovat rauhattomia ajella? Pitää sitte ettiä säädettävää tukitankoa akselin ripustuksiin... Muuten näyttäis niveliä yms saavan kohtuu hintaan.

TJ
Y Juniper
Niva 1.9TD

Ex. KJ Cherokee 3,7

Kirjoita vastaus