Ei antanut kuskin puolen takajarru oikein paljoakaan arvoja katsurin jarrutestissä. Cherokee, XJ vm. 92 kaiketi, H.O ja käytöstä poistetut absit. Saksasta uitettu kun ohjekirja on vain saksaksi?
Osoittautui että jarrusylinterin toinen mäntä on pahasti jumissa -> uusi osa hakusessa MUTTA:
Kaupoissa ei ole niin että pääsisi käsissä hypistelemään ja vaihtoehtoja on erilaisia. Jamantin sivuilta katoin että mäntäkoko merkkaa ja ABS.
Tästä autosta on joskus poistettu ABS:ät. Vetarilla on kuitenkin ABS kehä sekä anturi MUTTA sylinterin koko on 20,7mm. 
Onko näissä muuta eroa kuin tuo männän koko jos vertaa ABS ja ei ABS? onko se sejasama kumman sinne laittaa?
			
									
									vm. 92, XJ takajarrusylinteri
vm. 92, XJ takajarrusylinteri
Jeep XJ -92, 4.0, AW-4, BBS Performance
						Re: vm. 92, XJ takajarrusylinteri
Ja siis koko sylinteriä olen uusimassa.
			
									
									Jeep XJ -92, 4.0, AW-4, BBS Performance
						Re: vm. 92, XJ takajarrusylinteri
Kumpi tahansa käy, mutta vaihdat silloin molemmat, ettei tule erikokoisia vasen/oikea!! Tai sitten vain sen kokoinen kuin toisellakin puolella on!!
			
									
									Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
						Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
 
