Eiku talliin ja rengas paikalleen.
Tunkki petti
Re: Tunkki petti
No perhana. Enpä tuota osannut taas ajatellakaan.
Eiku talliin ja rengas paikalleen.
Eiku talliin ja rengas paikalleen.
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 -97 (ZJ)
Re: Tunkki petti
Laitoin vaimon kääntämään rattia ja sehän oli hetkessä pultti paikoillaan
Jousia vaihtaessa täytynee etuakseli saada ilmaan?
Jousia vaihtaessa täytynee etuakseli saada ilmaan?
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 -97 (ZJ)
Re: Tunkki petti
Itse tein niin, että pukit akselin alle, renkaat irti, iskari irti, kallistuksenvakaaja irti, ABS:n johto irti kiinnikkeistä ja tunkilla tukivarren kiinnikkeen takaa rungosta niin ylös kun sai ja sittenkin piti vielä jousipuristimien kanssa ottaa vanhat pois ja uudet tilalle. Ja pohjaanlyöntikumit vielä kampesin irti, että taipui paremmin uudet paikoilleen, ne vain oli aika työläs vääntää takasin kun jousi oli paikoillaan.Machist kirjoitti:Jousia vaihtaessa täytynee etuakseli saada ilmaan?
Jos ilman puristimia meinaa pärjätä, niin täytyy varmaan alatukivarret käyttää irti
Grand Cherokee 5.9 Ltd
Re: Tunkki petti
Tukivarret löysälle mutta ei irti, panhardi irti akselinpäästä, vakaajan päät + iskarit pois, edessä ohjausvarsi tarvittaessa irti.
Orkkistukivarsilla on siinä ja tässä että lähtee ilman puristimia, mutta saa ne sieltä yleensä jotenkin runnottua. Jos on flex-jointilliset tukivarret ja kunnon panhardi, niin jouset saa pois iskarit ja koiranluut irrottamalla helposti.
Orkkistukivarsilla on siinä ja tässä että lähtee ilman puristimia, mutta saa ne sieltä yleensä jotenkin runnottua. Jos on flex-jointilliset tukivarret ja kunnon panhardi, niin jouset saa pois iskarit ja koiranluut irrottamalla helposti.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä