Näinhän se ilman muuta on. Eläkä nyt hermostu.

Ei mulla ole kontillista varaosia WJ:ssä. Tai siis oli, mutta ne on kaikki nyt asennettu paikalleen! HAH!

Menihän siinä +100h korjatessa mm. kaikki männät uusiksi sun muuta semmosta, mutta se on mulle harrastusta. Nyt sillä ajelee huoletta ja ihan mielikseen, kun tietää mitä sinne on laitettu. Monet on varmasti hankkineet WJ:n ilman mitään edellä lueteltua ropleemaa, mutta minä nimenomaan halusin huonokuntoisen, jonka sitten saatoin harrastaa kuntoon.
Edellisissä offi-Jeepeissä piti olla maastokärri, osat, työkalut (mm. rälläkkä), kompura, painepesuri + 30L vettä ja aggregaatti mukana, kun sieltä metsästä piti päästä myös pois ja vielä turvallisesti ikkunat puhtaana kotiin.
Ketuttaa topiikin aloittajan puolesta, kun vaikuttaisi ettei ole ihan niin vimmainen korjaamaan rotteloita mitä minä ja sitten kaverille sattuu poikkeusyksilö, jonka tekniikka ei vastaa omaa oletusta ja lompakkoa.
Mulla on pihassa Jeepin ikuisen maineessa oleva 4.0 motti, jossa 1,2 ja 3. pytyn kanget on katkennu ja tullu lohkosta läpi (=kolme reikää lohkossa!

) sekä 5cm pätkä kahdesta kohdasta katkennutta nokka-akselia. Motor-flushit irrotti moskat ja kangen laakeri hirtti kiinni. Hajoo ne paremmatkin vehkeet, kun huonosti pidetään.

Raha ja romut rauhottaa.