Comanchen Korotus?

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
högge
Viestit: 11
Liittynyt: 21.02.2010. 20:21
Paikkakunta: Hanko

Comanchen Korotus?

Viesti Kirjoittaja högge » 25.03.2012. 17:45

Miten takapää korotetaan, kun akseli kulkee lehtijousten yläpuolella??
Comanche -88
Mennään niin pitkälle pöpelikköön kun pääsee...

Jeep Comanche 4.0 -88

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Comanche ylös.

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 25.03.2012. 21:55

Korotusjousilla ja tarvittaessa pidemmillä iskareilla.

Tuolla on ameriikan tyylillä tehtyä nostoa. Siinä tehdään soa tollasella kitillä, tiedä sitten onko suomessa laillinen?
http://www.rocky-road.com/comanche.html
tuolta saa osia
http://www.jcwhitney.com/lift-kits/jeep ... j1s21.jcwx
ja täältä voi kattella hienoja kuveja.
https://www.google.fi/search?q=Jeep+Com ... 80&bih=905

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 26.03.2012. 10:00

Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
jamba
Viestit: 83
Liittynyt: 15.08.2013. 14:45
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Viesti Kirjoittaja jamba » 15.12.2013. 22:34

JAMANT kirjoitti:Tolla sarjalla mä tein omaani: http://www.jamant.fi/soakit-mofmo39015-p-2704.html
Tarviiko tuollaisen katsastukseen mitä todistuksia?
Jeep XJ 2000 diesel, Triumph T140V -76, DeSoto Fireflite -60, Mercedes CE300 ym...

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 15.12.2013. 22:38

jamba kirjoitti:
JAMANT kirjoitti:Tolla sarjalla mä tein omaani: http://www.jamant.fi/soakit-mofmo39015-p-2704.html
Tarviiko tuollaisen katsastukseen mitä todistuksia?
Mittaustodistus ja osaluettelo, niillä mä pärjäsin...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
jamba
Viestit: 83
Liittynyt: 15.08.2013. 14:45
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Viesti Kirjoittaja jamba » 15.12.2013. 22:43

JAMANT kirjoitti:
jamba kirjoitti:
JAMANT kirjoitti:Tolla sarjalla mä tein omaani: http://www.jamant.fi/soakit-mofmo39015-p-2704.html
Tarviiko tuollaisen katsastukseen mitä todistuksia?
Mittaustodistus ja osaluettelo, niillä mä pärjäsin...
öö, mikä on mittaustodistus? keltä sen saa? entä osaluettelo, tuleeko sulta, osien mukana? Tarviiko yleensäkin ensin muutoskatsastaa N1 -> N1G (vai mikäsenyoli..) ?
Jeep XJ 2000 diesel, Triumph T140V -76, DeSoto Fireflite -60, Mercedes CE300 ym...

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 16.12.2013. 9:06

jamba kirjoitti: öö, mikä on mittaustodistus? keltä sen saa? entä osaluettelo, tuleeko sulta, osien mukana? Tarviiko yleensäkin ensin muutoskatsastaa N1 -> N1G (vai mikäsenyoli..) ?
Mittaustodistus, kertoo paljonko on korotettu etuakselilta ja paljonko taka-akselilta, sen saa siltä, jolta palvelun ostaa (itsetehty ei välttämättä kelpaa, pitää olla jonkun vastuunottajan nimi ja se on yleensä joku firma), osaluettelo vaihdetuista osista, sen voi tehdä valmiiseen pohjaan itse, vaikuttaa vain vaihdettujen osien prosenttimäärään, kun ajoneuvoon saat vaihtaa 49.9% osista, muuten se katsotaan uudeksi ajoneuvoksi!! Eikös toi sun autos ole sitten jo N1G tai lukeeko otteessa missään maastopakettiauto (sama asia, vaikka otteessa oliskin ajoneuvoluokka N1)??
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
jamba
Viestit: 83
Liittynyt: 15.08.2013. 14:45
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Viesti Kirjoittaja jamba » 19.12.2013. 11:57

Rekisteriotteessa lukee N1/PAKETTIAUTO
Jeep XJ 2000 diesel, Triumph T140V -76, DeSoto Fireflite -60, Mercedes CE300 ym...

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 19.12.2013. 12:01

jamba kirjoitti:Rekisteriotteessa lukee N1/PAKETTIAUTO
Lukeeko vetotapa 4x4??
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
jamba
Viestit: 83
Liittynyt: 15.08.2013. 14:45
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Viesti Kirjoittaja jamba » 19.12.2013. 12:05

Äijä vastaa kyl tosi nopeesti :)
Joo, nyt kun kävin oikeen hakemas otteen, ni kakkossivullahan se lukee vetojärjestelmä: 4X4
Jeep XJ 2000 diesel, Triumph T140V -76, DeSoto Fireflite -60, Mercedes CE300 ym...

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 19.12.2013. 12:11

jamba kirjoitti:Äijä vastaa kyl tosi nopeesti :)
Joo, nyt kun kävin oikeen hakemas otteen, ni kakkossivullahan se lukee vetojärjestelmä: 4X4
Joo, kun tässä teen koneella paperihommii (nekin pitää yrittäjän hoitaa)!!

Eihän siinä sitten mitään, se katsotaan noilla tiedoilla maastopakettiautoksi, menee ihan samalla kun muutoskatsastat jotain muuta se muutos N1G:ksi!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
Shortie
Viestit: 79
Liittynyt: 01.10.2012. 20:41
Paikkakunta: Texas. Lapinlääni.

Viesti Kirjoittaja Shortie » 22.04.2014. 21:33

Miten tuo onnistui, noin lain näkövinkkelistä?
Viimeksi kun luin niin N1g maksimi korotus jousilla oli 75mm, eli karkeasti 3-tuumaa, siihen jos lisätään jeepin tarjoama maastopaketti +tuuma niin voiko Cherokeen riipuilla ja jousien väsymisellä saada tuon soa:n kilpiin?
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 22.04.2014. 21:58

Shortie kirjoitti:Miten tuo onnistui, noin lain näkövinkkelistä?
Viimeksi kun luin niin N1g maksimi korotus jousilla oli 75mm, eli karkeasti 3-tuumaa, siihen jos lisätään jeepin tarjoama maastopaketti +tuuma niin voiko Cherokeen riipuilla ja jousien väsymisellä saada tuon soa:n kilpiin?
Soitas niin kerron!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
Shortie
Viestit: 79
Liittynyt: 01.10.2012. 20:41
Paikkakunta: Texas. Lapinlääni.

Viesti Kirjoittaja Shortie » 22.04.2014. 22:56

Jaa, selvästi jotain vilunkia :wink:
Pitääpi soittaa kunhan koeviikot menee ohi.
(saa sitten taas keskittyä olennaiseen)
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 23.04.2014. 8:16

Ei ole vilunkia, katsastusmiehen neuvoilla ja ohjeilla!!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus