Minkälaisia käyttökokemuksia tai juttuja forumilaisilla on tuosta italianmyllystä. Jeeppiä ottasin mielellään alle mutta ne bensakasit joutuu nyt unohtamaan.
Sitten vielä jos tuollasen WJ laittaa niin käsittääkseni niihin saa vaikka arb:n ilmalukot. Onko qd2 vai qt2 sillon parempi olla ennestään vai onko tuolla väliä?
WJ 3,1 td
Korjaamon unelma, on siellä aika usein
Vaihtoehdot on kylläkin: QTII-ei lukkoja ollenkaan, QT-kitkalukko takana, edessä avoin ja QD-molemmissa perissä Vari-Lok -hydraulilukot!! Ei ole olemassa QDII:sta!!
QT = Quadra-Trac
QTII = Quadra-Trac II
QD = Quadra-Drive


Vaihtoehdot on kylläkin: QTII-ei lukkoja ollenkaan, QT-kitkalukko takana, edessä avoin ja QD-molemmissa perissä Vari-Lok -hydraulilukot!! Ei ole olemassa QDII:sta!!
QT = Quadra-Trac
QTII = Quadra-Trac II
QD = Quadra-Drive
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 01.09.2011. 9:31
- Paikkakunta:
Okei. Onko ne moottoriviat niitä kansivikoja mistä oon sieltätäältä lukenu vai onko vielä jotain muuta jännää? Joka toisessa ilmotuksessa sanotaan että tiputtaa vähän öljyä mutta kukaan ei tiedä mistä. Onko siellä joku tyypillinen vuotokohta joka on kallis paikattava?
Selvä, eli ei oo qd kakkosta, mutta onko sillä väliä mikä noista autossa on jos joskus haluaisi laittaa sellaset ilmalukot?
Selvä, eli ei oo qd kakkosta, mutta onko sillä väliä mikä noista autossa on jos joskus haluaisi laittaa sellaset ilmalukot?
Lue seuraava 4X4 Maailma eli nro 1/12, siellä on tarinaa, mistä vuotaa!!Metsästäjä kirjoitti:Okei. Onko ne moottoriviat niitä kansivikoja mistä oon sieltätäältä lukenu vai onko vielä jotain muuta jännää? Joka toisessa ilmotuksessa sanotaan että tiputtaa vähän öljyä mutta kukaan ei tiedä mistä. Onko siellä joku tyypillinen vuotokohta joka on kallis paikattava?
Selvä, eli ei oo qd kakkosta, mutta onko sillä väliä mikä noista autossa on jos joskus haluaisi laittaa sellaset ilmalukot?
Kaikista helpoin lukotettava on joko QT tai QTII, QD-mallissa on eri mittaiset vetoakselit kuin noissa QT-malleissa, kun tasauspyörästöt on eri paikassa, eli enemmän oikealla (takana) ja vasemmalla (edessä)...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Parilla kaverilla o moiset.. ja muutama töis tullu vastaan..
Vikapaikkoja mitä o tullu tuon moottorin osalta.
-Ilmastoinnin kompuran magneettikytkin hajoaa ja lentää jonnekkin matkan varrelle
-Takastefa o vuotanu noissa kaikissa..
-Map anturi likaantuu (tosin normaalia yleensä muissakin koneissa)
Että ei noissa ole juurikaan vikoja vastaan tullu mutta kaikki yksilöitä ja jotkut voi yllättää
Vikapaikkoja mitä o tullu tuon moottorin osalta.
-Ilmastoinnin kompuran magneettikytkin hajoaa ja lentää jonnekkin matkan varrelle
-Takastefa o vuotanu noissa kaikissa..
-Map anturi likaantuu (tosin normaalia yleensä muissakin koneissa)
Että ei noissa ole juurikaan vikoja vastaan tullu mutta kaikki yksilöitä ja jotkut voi yllättää
