On alkanut meinaan yksitellen antautumaan noi grandin suuttimet. Tämä kiinnostus vain siksi, että kohta se on pakko olla jompi kumpi nuista, koska 2. ja 3. on jo laitettu.
2.7 CRD moottorin irrotus
2.7 CRD moottorin irrotus
Onkos kukaan hillunut kyseistä konetta jeepistä irti vaihtaakseen 4. ja 5. sylinterien suuttimet. Tai tietoa ammattimiehestä kuka niitä on tehnyt? Lähteekö parhaiten yläkautta vai alakautta vai autoliikkeen kautta
vähän vaan kiinnikkeistä laskemalla ei taida onnistua?
On alkanut meinaan yksitellen antautumaan noi grandin suuttimet. Tämä kiinnostus vain siksi, että kohta se on pakko olla jompi kumpi nuista, koska 2. ja 3. on jo laitettu.
On alkanut meinaan yksitellen antautumaan noi grandin suuttimet. Tämä kiinnostus vain siksi, että kohta se on pakko olla jompi kumpi nuista, koska 2. ja 3. on jo laitettu.
Omaan vaihdettu #2. Runsaan ohivirtauksen takia paine ei noussut tarpeeksi, eikä kone edes yrittänyt käynnistyä ja siltikään ei mitään vikakoodeja tullut.
Löysin haulla saksalaiselta foorumilta keskustelua samasta aiheesta ja kuvasarjakin , miten onnistuu konetta irroittamatta:
http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=68678
Löysin haulla saksalaiselta foorumilta keskustelua samasta aiheesta ja kuvasarjakin , miten onnistuu konetta irroittamatta:
http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=68678
WJ LTD QD 2.7 2003
omasta vaihdettiin ko suuttimet konetta laskemalla, vedet piti ottaa pois, no tulihan laitettua lohkari samalla..
JOS olis ollut tuo linkki tiedossa niin olisin säästänyt ison rahan.... Eli tuo temppu kannattaa tehdä! Onpahan aukko olemassa jos pitää uudelleen tehdä! (niinkuin tehtiin omaani, takuuseen, koska puolentoista euron prikat olivatkin niin kovaa kamaa että alkoi vuotaa heti uudelleen!! )
JOS olis ollut tuo linkki tiedossa niin olisin säästänyt ison rahan.... Eli tuo temppu kannattaa tehdä! Onpahan aukko olemassa jos pitää uudelleen tehdä! (niinkuin tehtiin omaani, takuuseen, koska puolentoista euron prikat olivatkin niin kovaa kamaa että alkoi vuotaa heti uudelleen!! )