Mistähän löytyisi kulmia ja/tai säätöohjetta 05 grandiin?
Entä mistä voisi johtua, että takarenkaat kuluvat epätasaisesti, enemmän toisesta reunasta? Akseli kun on yhtä puuta niin liekö jouset poikki vai mitä pitäs katsoa?
WK/WH ohjauskulmat
Re: WK/WH ohjauskulmat
Mittasin nyt "toe" eli aurauksen miten nyt rullamitalla pystyy ja takarenkaiden etäisyys toisistaan on tasan 1770mm sekä renkaan etu- että takapuolelta mitattuna.
Edit: Camber-ongelmasta kertoisi myös se, että renkaat on kuluneet tasaisesti vinoon koko kulutuspinnan yli eikä vain toisesta reunasta.
Milläs sitten selvittää, onko taka-akseli kiero? Tarkemmin, taka-akselin kotelo (akselin kieroushan selviää nostamalla auto ylös ja pyörittelemällä akselia).
Edit: Camber-ongelmasta kertoisi myös se, että renkaat on kuluneet tasaisesti vinoon koko kulutuspinnan yli eikä vain toisesta reunasta.
Milläs sitten selvittää, onko taka-akseli kiero? Tarkemmin, taka-akselin kotelo (akselin kieroushan selviää nostamalla auto ylös ja pyörittelemällä akselia).
Re: WK/WH ohjauskulmat
Joo, alatukivarresta ja raidetangon päistä, eipä olis paljoa vaihtoehtojakaan tuossa rakenteessa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1