Patriotin erikoinen ohjaatuvuus
Patriotin erikoinen ohjaatuvuus
Moikka, vaihdettiin tossa 07v mallin patriottiin koko taka-apurunko. Entinen oli ruostunu puhki, kuulema yleinen vika. Vaihdon jälkeen huomasin etenkin takapään vetelevän kummasti, kuin ajelisi laakereiden päällä. Varmaan nelipyöräsuuntaus edessä?
Re: Patriotin erikoinen ohjaatuvuus
Ilman muuta nelipyöräsuuntaus vaihdon jälkeen, vaihdoitteko samalla ylätukivarret? Kannattaa tarkistaa onko niissä kulumaa, aiheuttaa myös takapään muljuamista.
Ne ihan halvimmat apurungot, mitä nettikaupoista löytyy, ovat myös todella kamalaa laatua ja saattaa olla aikalailla epäsymmetrisiä kappaleita, jolloin joutuu ihan tosissaan tekemään hommia, että saa Patriotin kulkemaan normaalisti.
Ne ihan halvimmat apurungot, mitä nettikaupoista löytyy, ovat myös todella kamalaa laatua ja saattaa olla aikalailla epäsymmetrisiä kappaleita, jolloin joutuu ihan tosissaan tekemään hommia, että saa Patriotin kulkemaan normaalisti.
Re: Patriotin erikoinen ohjaatuvuus
Uusi apurunko on noin 1-2,5 milliä paksumpaa rautaa ja kylmävalssattua. Enää ei ruostu, ylätukivarren puslat on melkosen huonot ja samoin alatukivarren. Painautuu kasaan se pusla melko lailla kun enemmän painoa kohdistuu.
Re: Patriotin erikoinen ohjaatuvuus
Tarvike apurungot kannattaa unohtaa (luokkaa 400e), Moparin omat maksaa vain noin 650e taakse että eteen. Tarvikkeet ei meinaa mennä paikalleen ja ei saa välttämättä kulmia kohilleen. Sittä syö renkaat ja voi olla jopa vaarallinen ajettava. En uskonu itekkää, nyt on oppirahat maksettu
2x XJ + 2x Patriot