WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
Mitähän eroa on diesel/bensiini WH/WK iskunvaimentimilla?
Bilsteinit ostolistalla, mutta B8 ei muka käy crd malliin ja B6 malleissa on erinumeroilla euro ja usa mallii.
Usa mallin iskareilla ei ole tuv hyväksyntää, että liekkö se ainut ero?
Bilsteinit ostolistalla, mutta B8 ei muka käy crd malliin ja B6 malleissa on erinumeroilla euro ja usa mallii.
Usa mallin iskareilla ei ole tuv hyväksyntää, että liekkö se ainut ero?
Re: WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
Akselimassat eroaa ainakin, tehtaan kuvatkin tarjoaa muistaakseni ilman VIN-tietoa neljää eri iskaria (ainakin)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
Mahtanee käydä fyysisesti paikalleen, mutta iskareiden vaimennuksissa varmaan on jotain eroa.. ja onko nyt puhe vain iskariosasta, vai myös jousista? Paljonkohan mahtaa olla todellinen ero dieselin ja hemin etuakselimassassa kuormaamattomana? Jos puhutaan muutamista kymmenistä tai vaikka sadasta kilosta, niin ero ei lopulta ole ihan hirveän iso jos miettii vaimennuksen määrää ja tarvittavaa jousivakiota.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Re: WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
Omassa WH:ssa on ollut sekä USA- että EU-variantit Bilsteinin B6-iskareista, eli fyysisesti menevät paikoilleen. Kuten Jamant sanoi, alustan mukaan valmistajalta tulee eri iskarit, ja WH:hon ei virallisesti saa Jenkeistä ostettua OEM-iskareita. Takapuolituntumalla en ole hirveästi eroa huomannut näiden kahden B6:n tai OEM:n välillä. Molemmat ovat myös käytössä vuotaneet, enkä selvää eroa kestävyydessä ole huomannut.
Re: WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
Kiinnostaisi tietää millaisia kilometrimääriä noilla bilsteinin iskareilla on päästy ennenkuin on alkaneet vuotaa?
Iskaria kun tuntuu olevan 50€ ja 250€ sen perusteella onko EU vai USA ja miten hienot ja juuri noita b6 olin ajatellut mutta onko ne nyt sitten susia?
Iskaria kun tuntuu olevan 50€ ja 250€ sen perusteella onko EU vai USA ja miten hienot ja juuri noita b6 olin ajatellut mutta onko ne nyt sitten susia?
Re: WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
Miksi ajattelisit Bilsteinien olevan susia? Yksi maailman suurimmista laadukkaiden iskareiden valmistajista, niin aftermarket kuin ensiasennuspuolella. Sen lisäksi vielä kaikki motorsport- tuotteet.kraft kirjoitti: ↑17.12.2022. 17:30Kiinnostaisi tietää millaisia kilometrimääriä noilla bilsteinin iskareilla on päästy ennenkuin on alkaneet vuotaa?
Iskaria kun tuntuu olevan 50€ ja 250€ sen perusteella onko EU vai USA ja miten hienot ja juuri noita b6 olin ajatellut mutta onko ne nyt sitten susia?
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Re: WH/WK iskunvaimentimien erot bensiini vs diesel?
En muuten kuin että näitä "alkoi vuotaa alle vuosi asennuksesta" -tarinoita on useammallakin foorumilla.
Itse olen asentanut aina bilsteinit ja edelliset jotka löin volvo s80 alle olivat ihan ok.
Pakko siinä jotain on olla parempaa kun hintaero halpaan tarvikkeeseen on viisinkertainen.
Itse olen asentanut aina bilsteinit ja edelliset jotka löin volvo s80 alle olivat ihan ok.
Pakko siinä jotain on olla parempaa kun hintaero halpaan tarvikkeeseen on viisinkertainen.