Sivu 1/1
42"sta alle :)
Lähetetty: 07.11.2009. 9:08
Kirjoittaja Sam66
Oilis suunnitteilla 42" pyörät tuohon projekti SJ hin, mitä kokemuksia herroilla asiasta, onko toivoa saada rekisteriotteeseen?
Lähetetty: 07.11.2009. 9:32
Kirjoittaja hentpe
Tämän hetken lainsäädännön puitteissa ei taida olla toivoa saada noin järjettömän suuria otteeseen. Taitavat pitää 35:sta suurimpana mahdollisena mihin myöntävät edes erikoislupaa. 33:set saa ihan maahantuojan paperilla normaalistikin leimattua.
Lähetetty: 11.11.2009. 18:52
Kirjoittaja Sam66
35" Creepyt olisi nyt kiikarissa, ko. pyörylät on 8" vanteilla joissa et on -20, onko kokemuksia, miten mahtuu pyörimään ja kääntymään?
Lähetetty: 11.11.2009. 20:23
Kirjoittaja kuningaskulkuri
Ei muuta kun pikkupyörät leimalle ja tielle, metsään isot alle. Aina se kulku paranee kun on ilmaa akselin ja maan välillä... Jos yhtään enempää ajaa kadulla niin nuo paremmin metsään soveltuvat kumit ei ole kovin kestävä vaihtoehto, kun kuluvat silmissä ja ei ole ajo-ominaisuuksiltaa oikeasti kovin hyvät...
Tämä on minun mielipide..
Lähetetty: 19.11.2009. 19:54
Kirjoittaja hentpe
Sam66 kirjoitti:35" Creepyt olisi nyt kiikarissa, ko. pyörylät on 8" vanteilla joissa et on -20, onko kokemuksia, miten mahtuu pyörimään ja kääntymään?
Mahtuu muttei ilman muutoksia. Mulla itellä alla 33:set Blazerin 8" vanteilla. Toinen puoli ottaa tappiin asti kääntäessä hiukan pakkaan kiinni, muuten ei mitään ongelmaa. Koria ja jousitusta on tossa mun Wagossa korotettu jo edellisten omistajien toimesta, joten en osaa sanoa tarkkoja mittoja. Lokasuojissa on kyllä vielä tilaa, et 35:setkin pitäis mennä ilma mitään ongelmaa.

Kumekset!
Lähetetty: 19.11.2009. 20:00
Kirjoittaja ImacInnes
Jegoneerissa on alla 33 set ja vaihdoin pidemmät stoppari pultit niin ei ota enään pakkoihin kiinni ja kääntösädekkin on edelleen ihan hyvä.
t.Ismo Ämmä
Re: 42"sta alle :)
Lähetetty: 20.11.2009. 11:43
Kirjoittaja MrWhiskers
On sinulla toiveita !!

Kanssasi samoista "lähtökohdista" kaveri leimasi sotaratsunsa
ensirenkaiksi 280/85-16 ( n.34"x11"-16 ) .
imo. ,että 35" renkaille riittää takakiikkujen heivaus toisinpäin ja eteen karvan verran pidemmät kiikkulat / vaihtoehtoisesti 2" pulikat korin ja rungon väliin .
Creepyissä on mukavan pehmeä kumiseos ja ovat mielestäni vallan mainiot maastorenkaat . Mutta kuten aiemminkin on mainittu , kuluvat ne myös suht nopeasti .
Ja ota ihmeessä 10" leveillä vanteilla , ellet aio noihin 8":in hitsailla BeadLockeja ! Ja niin paljon miinusta ET:lle kuin mahdollista ... vastaisuuden varalle
Edit: ja edelleen saat ,halutessasi, noita isoja renkaita lainaksi !!
Lähetetty: 20.11.2009. 21:54
Kirjoittaja Sam66
Edit: ja edelleen saat ,halutessasi, noita isoja renkaita lainaksi !!
Jees, kiitoksia jo etukäteen avusta, kyllä meinaan kurvailla sinne keskisuomeen jos vaikka kokeilisi niitä sun 38" ennen kuin rupeen tilailemaan omia. Tulee vähemmän vahinkoo lompakko-osastolla. Tällä hetkellä oon varannut auton hintaan 4te remontteihin, korotuksiin ja pyöriin. Siinä ei oo vielä raudotuksia, vinssiä eikä etuhanurin lukkoa mukana, saapas nähä mihin päädytään...

Lähetetty: 20.11.2009. 22:03
Kirjoittaja MrWhiskers
Sam66 kirjoitti:Tällä hetkellä oon varannut auton hintaan 4te remontteihin, korotuksiin ja pyöriin. Siinä ei oo vielä raudotuksia, vinssiä eikä etuhanurin lukkoa mukana, saapas nähä mihin päädytään...

Jos en väärin muista niin Jeepin ulosotossa on lähtö eteen ja taakse ?! Jos olet tännepäin tulossa niin tarjolla olisi sitten Toyotan mekaaninen vinssi .. oiva vekotin "katumusvinssiksi" ... jos kiinnostaa niin ei jääne kauppa hinnasta kiinni

Lähetetty: 21.11.2009. 13:09
Kirjoittaja JAMANT
-83:ssa on PTO:n akseli vain taaksepäin!!
Lähetetty: 21.11.2009. 19:35
Kirjoittaja Sam66
Sehän on hyvä sitten, mietinkin että laittaisinko perään vinssiä ja tuollainen mekaaninen olisi aika hyvä ratkaisu
