BFG M/T vs. Marshal KL71

Mitkä renkaat talveksi/kesäksi, maastoon/kadulle, vakioautoon/rakennettuun mettäpeliin.....
Toni S.
Viestit: 325
Liittynyt: 09.04.2008. 23:23
Paikkakunta: Helsinki

BFG M/T vs. Marshal KL71

Viesti Kirjoittaja Toni S. » 01.12.2015. 11:29

Löytyisiköhän mistään vertailua BFG:n ja Marshalin mutarenkaiden välillä? Etenkin renkaiden asfalttikäytös pohdituttaa, tuosta puolesta kun on löytynyt vähemmän tietoa. Ja tarkoitan siis vertailua missä vertailijalla on ihan kokemusta molemmista renkaista, tyypilliset internetin "tämä on paras koska minä olen aina käyttänyt pelkästään tätä"-höpinät kun ovat informaatioarvoltaan aika nolla...

Olen siis jäänyt pohtimaan sitä että onkohan eri perusmutarenkailla minkä verran eroja esim. ajettavuudessa ja rengasmelussa, vai ovatko kaikki kokolailla samanlaisia. Etenkin otsikossa mainitut kaksi rengasta kiinnostaa siksi kun toisesta on omakohtaisia kokemuksia, ja toisesta löytyy sopivia kokoja.
Jeep Patriot '07, pikkuisen paranneltu.
Ford F-150 '88, kaipaa pikkuisen parantelua.

Kuva

Avatar
JERKKU
Viestit: 625
Liittynyt: 20.03.2008. 21:59
Paikkakunta: Vantaa
CONTACT:

Re: BFG M/T vs. Marshal KL71

Viesti Kirjoittaja JERKKU » 01.12.2015. 18:22

Kl71 on poikkeuksellisen hiljainen mt rengas. Selitys löytyy tasaisesta keskialueesta joka hiljentää ujellusta maantieajossa.

amaz
Viestit: 51
Liittynyt: 21.02.2012. 21:23
Paikkakunta: Uusimaa

Re: BFG M/T vs. Marshal KL71

Viesti Kirjoittaja amaz » 17.07.2016. 12:48

Lähes uusilla KL71:llä kävin kivikossa pyörähtämässä ja molemmista takarenkaista oli lyhyen reissun jälkeen irronnut kokonaisia nappuloita. En mielestäni edes suditellut louhoksella, tiedä näistä.
Talviominaisuudet on omasta mielestäni paremmat KL71:stä kuin bfg mut terraineissa.
-94 ZJ Grand Cherokee, -92 Multivan

Kirjoita vastaus