Rengasongelma
Spacerit?
Mielummin vanteet kuin levikepalat.
Joltain kerran hajosi ja irtosi levikepalat ja meinas käydä hullusti.
t. Ismo Ämmä
Joltain kerran hajosi ja irtosi levikepalat ja meinas käydä hullusti.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
Re: Spacerit?
Jarnolta itseltään Comanchesta kerran.... Mulla ei oo koskaan irronnut... Mutta irtoo niitä vanteitakin ja renkaitakin ajettu niin että riekaleet jäljellä, että ei siinä mitään, kaikkea sattuu...ImacInnes kirjoitti:Mielummin vanteet kuin levikepalat.
Joltain kerran hajosi ja irtosi levikepalat ja meinas käydä hullusti.
t. Ismo Ämmä
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Saitkos Jamant nuo puslat mitattua? Kyllä mä ne varret voin ottaa, eiköhän niihin jostain puslat löydy...
Onko Jerkku tuo 1,5" spacer sellainen että navan omia pultteja ei tarvitse mitenkään lyhentään? Puolitoista tuumaa tuo kyllä jo renkaan levikkeen ulkopuolelle mutta leimallehan sen voi viedä toisilla renkailla, ilman spacereita.
Onko Jerkku tuo 1,5" spacer sellainen että navan omia pultteja ei tarvitse mitenkään lyhentään? Puolitoista tuumaa tuo kyllä jo renkaan levikkeen ulkopuolelle mutta leimallehan sen voi viedä toisilla renkailla, ilman spacereita.
Moi
Rälläkkää ei tartte käyttää.
Ja tosta turvallisuudesta, niin multa tosiaan lähti kilpurista rengas 80km tuntivauhdissa.
Mulla oli todella huonot alkuperäiset ruosteiset mutterit ja pultit 77vm. akselissa. akselin pultit oli mennyt poikki kun 60kg painava, täysin epätasapainossa oleva 37" rengas pyöri 80km tuntinopeudella.
Näissä Jeep mallisissa spacereissa on vielä 1/2" kierteet, eli mukana tulleilla muttereilla kiinitetään spaceri autoon ja omilla muttereilla pyörä spaceriin.
Jarno
Rälläkkää ei tartte käyttää.
Ja tosta turvallisuudesta, niin multa tosiaan lähti kilpurista rengas 80km tuntivauhdissa.
Mulla oli todella huonot alkuperäiset ruosteiset mutterit ja pultit 77vm. akselissa. akselin pultit oli mennyt poikki kun 60kg painava, täysin epätasapainossa oleva 37" rengas pyöri 80km tuntinopeudella.
Näissä Jeep mallisissa spacereissa on vielä 1/2" kierteet, eli mukana tulleilla muttereilla kiinitetään spaceri autoon ja omilla muttereilla pyörä spaceriin.
Jarno
jaskau kirjoitti:Saitkos Jamant nuo puslat mitattua? Kyllä mä ne varret voin ottaa, eiköhän niihin jostain puslat löydy...
Onko Jerkku tuo 1,5" spacer sellainen että navan omia pultteja ei tarvitse mitenkään lyhentään? Puolitoista tuumaa tuo kyllä jo renkaan levikkeen ulkopuolelle mutta leimallehan sen voi viedä toisilla renkailla, ilman spacereita.
No nykyään se on ainakin harmaa, tuskin on keltapassivoitu ollut uutenaJERKKU kirjoitti:Oliko sulla se pusla tämmöinen keltapassivoitu? vai harmaaJAMANT kirjoitti:No enpä ole vielä ehtinyt/muistanut, puuhaa riittää....jaskau kirjoitti:Saitkos Jamant nuo puslat mitattua?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Lähde: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2002 ... idp1842928
#10 §
Vanteiden ja renkaiden muutokset
4. Auton pyörännavan ja vanteen väliin saa asentaa vain auton tai vanteen valmistajan vanteen ja kyseisen automallin yhteydessä käytettäväksi tarkoittamia sovituskappaleita.#
En tiedä sitten mikä on tuon säännön tilanne nyt, eli onko vielä voimassa.
#10 §
Vanteiden ja renkaiden muutokset
4. Auton pyörännavan ja vanteen väliin saa asentaa vain auton tai vanteen valmistajan vanteen ja kyseisen automallin yhteydessä käytettäväksi tarkoittamia sovituskappaleita.#
En tiedä sitten mikä on tuon säännön tilanne nyt, eli onko vielä voimassa.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Stoppari pultti.
Rajoittin juuri omasta kääntymistä 5mm stoppari pulttia pidemmäksi kääntämällä. Hyvinhän ne aukesi kun hiljalleen edestakas nylkytteli vaikka Jari vähän pelotteli.
Tarvii kääntää huomena vielä lisää vasemalta puolelta kun panhard tanko on liian lyhyt korotukseen nähden eikä etuakseli ole nyt auton keskellä.
t. Ismo Ämmä[/i]
Tarvii kääntää huomena vielä lisää vasemalta puolelta kun panhard tanko on liian lyhyt korotukseen nähden eikä etuakseli ole nyt auton keskellä.
t. Ismo Ämmä[/i]
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi