Valaiskaa viisaammat voinko vm-95 ZJ:n jarrut testata Dynamometrissä? Vai onko dynamometri viskokytkimelle niskalaukaus? Pieni kutina on ettei visko ole ihan viimeisen päälle tikissä muutenkaan.
Jelppi
Viskokytkin Jarrudynamometrissä
Ei voi, jos ei konttorilla ole 4wd dynoa, jossa mitataan saman akselin pyörät pyörittämällä eri suuntiin!! Levyjarrujen toiminta on yhtä hyvä molempiin suuntiin, rumpujarrujen ei (itsetehostus oikea vain eteenpäin ajaessa)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ei voi ajaa dynolle jos on jatkuva neliveto. Jarrut on minun kulkineesta testattu pihamaalla jarruttamalla, käsijarru autoa työntämällä (juu, kyllä näinkin on tehty..) tai muulla vastaavalla tavalla (D päälle ja jalka jarrulta). Kannattaa siis olla tarkkana ja juosta sinne dynolle varmistamaan ettei vahinkoa pääse tapahtumaan.
ZJ 4.0 -96