Bensamittarin johdot? Plus muuta???
Lähetetty: 19.12.2013. 20:04
Eli kattelin auton alla tuota tankkiin meneviä johtoja, ja niitä on kolme, kaksi paksumpaa ja yksi ohuempi. Olisko tuo ohut se mittarin johto? Paksummat vois mennä pumpulle, kai?
Sitten, kummallinen tuo pakoputken suunnittelu, ja KATin sijainti, vasta jakolaatikon jälkeen? Eikös se olis parempi jos olis jo alkukäyrässä? Vai onko tuossa pakko olla edes kattia? Auto siis -90 Chero, 4.0 aut. Otteessa ei ainakaan lue vähäpäästöisyydestä, eikä edes ruiskusta.
Öljyt pitäis vaihtaa, mikäs se suositus nyt oli?
Venakopan tiiviste pitää vaihtaa.
Venakopasta lähtevä huohotus letkusto puuttuu.
Etuvakaajan puslat entiset ja samoin koriin tulevat väljät.
Toinen taka pohjaanlyöntikumi puuttuu.
Uskaltaako näissä pestä konehuonetta? Jos peittää virranjakajan ja ruiskuttaa sen jälkeen liuotinta ja sit kevyesti vettä perään? On meinaan niin likainen/öljyinen konehuone.
Sitten, kummallinen tuo pakoputken suunnittelu, ja KATin sijainti, vasta jakolaatikon jälkeen? Eikös se olis parempi jos olis jo alkukäyrässä? Vai onko tuossa pakko olla edes kattia? Auto siis -90 Chero, 4.0 aut. Otteessa ei ainakaan lue vähäpäästöisyydestä, eikä edes ruiskusta.
Öljyt pitäis vaihtaa, mikäs se suositus nyt oli?
Venakopan tiiviste pitää vaihtaa.
Venakopasta lähtevä huohotus letkusto puuttuu.
Etuvakaajan puslat entiset ja samoin koriin tulevat väljät.
Toinen taka pohjaanlyöntikumi puuttuu.
Uskaltaako näissä pestä konehuonetta? Jos peittää virranjakajan ja ruiskuttaa sen jälkeen liuotinta ja sit kevyesti vettä perään? On meinaan niin likainen/öljyinen konehuone.