Eli kattelin auton alla tuota tankkiin meneviä johtoja, ja niitä on kolme, kaksi paksumpaa ja yksi ohuempi. Olisko tuo ohut se mittarin johto? Paksummat vois mennä pumpulle, kai?
Sitten, kummallinen tuo pakoputken suunnittelu, ja KATin sijainti, vasta jakolaatikon jälkeen? Eikös se olis parempi jos olis jo alkukäyrässä? Vai onko tuossa pakko olla edes kattia? Auto siis -90 Chero, 4.0 aut. Otteessa ei ainakaan lue vähäpäästöisyydestä, eikä edes ruiskusta.
Öljyt pitäis vaihtaa, mikäs se suositus nyt oli?
Venakopan tiiviste pitää vaihtaa.
Venakopasta lähtevä huohotus letkusto puuttuu.
Etuvakaajan puslat entiset ja samoin koriin tulevat väljät.
Toinen taka pohjaanlyöntikumi puuttuu.
Uskaltaako näissä pestä konehuonetta? Jos peittää virranjakajan ja ruiskuttaa sen jälkeen liuotinta ja sit kevyesti vettä perään? On meinaan niin likainen/öljyinen konehuone.
Bensamittarin johdot? Plus muuta???
-
Äkkiä ajatellen tankin johdot on juuri noin.
XJ:n katti on melko massiivisen kokoinen, joten sen sovittaminen aikaisemmin on lähes mahdotonta. Omaan laitoin kesällä pyöreän "kisa-katin" ja sen sain mahdutettua laatikon kannatinpalkin etupuolelle.
Vähäpäästöisyydestä ei ole enää merkintää rekisteriotteessa, mutta Trafin tietokannasta tuo tieto pitäisi löytyä.
Öljyinä olen käyttänyt Teboilin Goldia ja hyvin on toiminut...
Itse olen laskenut painepesurilla konehuoneen puhtaaksi useampaan kertaan, eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia. Toki en ole roiskinut pesurilla suoraan laturiin, jakajaan enkä ruiskun boksiin (mulla se on ilmanputsarin vieressä)
XJ:n katti on melko massiivisen kokoinen, joten sen sovittaminen aikaisemmin on lähes mahdotonta. Omaan laitoin kesällä pyöreän "kisa-katin" ja sen sain mahdutettua laatikon kannatinpalkin etupuolelle.
Vähäpäästöisyydestä ei ole enää merkintää rekisteriotteessa, mutta Trafin tietokannasta tuo tieto pitäisi löytyä.
Öljyinä olen käyttänyt Teboilin Goldia ja hyvin on toiminut...
Itse olen laskenut painepesurilla konehuoneen puhtaaksi useampaan kertaan, eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia. Toki en ole roiskinut pesurilla suoraan laturiin, jakajaan enkä ruiskun boksiin (mulla se on ilmanputsarin vieressä)
-