4" liian paljon wrangleriin?

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Olavi1983

4" liian paljon wrangleriin?

Viesti Kirjoittaja Olavi1983 » 16.11.2009. 22:17

Kylläpä joo, on se niiiin matala... RoughCountry:n 4" :n jousikorotus olis nyt kovaa vauhtia tulossa alle. 33" pyörät mahdollisesti,vähintään 31":set. Kovasti kiinnostaisi tietää kuinka kauhea tommosesta tulee ajaa normaali ajoa. Toiset immeiset väittää että on aivan kauhean paljon liikaa toi 4 tuumaa :? Kuvia oon katellu, eikä mun mielestä ole kovin hurjan näkösiä wranglerit vastaavilla sarjoilla. Jopa yleinen korotus jenkeissä... Sen tiedän ettei mikään herkku tuu olee ajaa, mut ihan hirvittävä?? Caster säätölevy kuuluu sarjaan, kuten jakolaatikon alennussarja ja ohjausiskari tulis ja uusiks. Kertokaa nyt ihmeessä kokemuksia (vielä) tietämättömälle. Nii on siis -94 yj, siis lehdillä.

ImacInnes
Moderaattori

Re: 4" liian paljon wrangleriin?

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 16.11.2009. 23:15

Olavi1983 kirjoitti:Kylläpä joo, on se niiiin matala... RoughCountry:n 4" :n jousikorotus olis nyt kovaa vauhtia tulossa alle. 33" pyörät mahdollisesti,vähintään 31":set. Kovasti kiinnostaisi tietää kuinka kauhea tommosesta tulee ajaa normaali ajoa. Toiset immeiset väittää että on aivan kauhean paljon liikaa toi 4 tuumaa :? Kuvia oon katellu, eikä mun mielestä ole kovin hurjan näkösiä wranglerit vastaavilla sarjoilla. Jopa yleinen korotus jenkeissä... Sen tiedän ettei mikään herkku tuu olee ajaa, mut ihan hirvittävä?? Caster säätölevy kuuluu sarjaan, kuten jakolaatikon alennussarja ja ohjausiskari tulis ja uusiks. Kertokaa nyt ihmeessä kokemuksia (vielä) tietämättömälle. Nii on siis -94 yj, siis lehdillä.
Hyvä Olavi!
Noin pitää toimiakkin, Omia mieltymyksiä pitää toteuttaa. Yj:stäei tulee sinulle mieluinen, paremman näköinen ja maasto ominaisuudet paranee huomattavasti!

Ajettavuus maantiellä voi aavistuksen huonontua, mutta kuukauden kuluttua olet jo siihen tottunut ja ominaisuudet on jälleen hyvät.

Itse poistin XJ:stäni kallistuksen vakaimet edestä ja takaa, enkä huomannut maantiellä mitään eroa ja metsä omiaisuudet, isomman jouston myötä paranivat huimasti.

t.Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

tundrapora

kallistuksen vakaajan poistin...

Viesti Kirjoittaja tundrapora » 08.12.2009. 10:46

minulla tuollainen yj jota korotettu ja 33" renkailla, poistin myös sen vakaajan ja eteneminen parani ihan älyttömästi varsinkin kun ei ole lukkoja,"vielä", mutta parin viikon maastoilun jälkeen molemmat etu iskarit poikki alapäästä "trail masters" ja nyt auto tallissa ja olen aivan onneton :cry:.
siitä lehtijousesta lähtee iskarin kiinnike suoraan sivulle eikä siis pääse kallistelemaan kun akseli joustojensa ääriasennossa.?
ja olavi, ei se ole liikaa.

Kirjoita vastaus