Cherokee -99 2,5l4 man hyytyy ajoittain

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
Timo L
Viestit: 1498
Liittynyt: 23.06.2010. 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Timo L » 28.05.2014. 13:14

Jenkkipalstoilta luettua kokemusperäistä tietoa sadoilta käyttäjiltä, mikä pätee aikalailla kaikkiin näihin hieman vanhempiin monipisteruiskuihin (2.5, 4.0, ja 5.2/5.9 koneet): kannattaa käyttää vain alkuperäisiä NTK:n valmistamia lambdoja. Edes Boschit ei näissä tahdo kestää/ toimia. Vähän sama juttu kuin tulppien kanssa, vain Championin perus kuparitulppia.

Pelkästään viimeisen parin kuukauden ajalta on useita topikkeja jossa ei ole esim. Cali- emissions autot menneet Boschin/ tarvikevalmistajien lambdoilla läpi, ja toisaalta niitä on myös hajonnut aika paljon.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä

Lundersson
Viestit: 27
Liittynyt: 27.12.2010. 16:19
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Lundersson » 28.05.2014. 14:23

Allright, en tosiaan tiedä minkämerkkisen tapin asentaja laittoi viimeksi. Kestävyys on varmaan muutenkin kovilla koska auto on usein hevoskärryn veturina.

NTK/NGK suomi sivut kertoo ettei heillä ole lambda-tunnistina cheroon joka on uudempi kuin 1996.

Avatar
Timo L
Viestit: 1498
Liittynyt: 23.06.2010. 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Timo L » 28.05.2014. 14:51

Esim. Rockautosta NTK:n happitunnistin 21€ + 24€ international priority lähetys (2-3 päivää toimitus pääkaupunkiseudulle; muualle Suomeen joku päivä lisää). Siihen tulli ja alv päälle niin pitäisi jäädä alle satasen.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä

Kirjoita vastaus