Ajattelin tehdä yleisen pyöränkulmaketjun, niin ei tarvi kaikille kysymyksille tehdä omaa aihetta.
Oma kysymys: Kävin TJ:ni kanssa pyöränkulmien säädössä, kun epäilin etupään auraavan. Huomasivat kuitenkin, että taka-akseli oli jonnin verran kierossa. Ei ilmeisesti pahasti, mutta kuitenkin. Eli auto menee vähän kuin ajokoira. Onko Jeeppeihin saatavilla, tai onko edes kannattavaa laittaa taka-akselin epäkeskosäätöprikkapulttisysteemiä (mikä lieneekään viralliselta nimeltään)? Varsinaisestihan tuo ei ajettavuuteen vaikuta, ratti vaan pitää säätää suoraan etupään aurauksen säädön jälkeen.
Pyöränkulmat
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 14.12.2013. 20:03
- Paikkakunta: Äänekoski
Tuosta löytyy XJ:n arvot: http://www.jamant.fi/ohjauskulmat-xjmj- ... -i-39.html (osuuko vuosimalli, jos ei, niin tuossa on uudemman: http://www.jamant.fi/ohjauskulmat-xjmj- ... -i-38.html )
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1