Pyöränkulmat

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
jone_P
Viestit: 1
Liittynyt: 17.12.2013. 14:47
Paikkakunta:

Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja jone_P » 18.12.2013. 12:16

Ajattelin tehdä yleisen pyöränkulmaketjun, niin ei tarvi kaikille kysymyksille tehdä omaa aihetta.

Oma kysymys: Kävin TJ:ni kanssa pyöränkulmien säädössä, kun epäilin etupään auraavan. Huomasivat kuitenkin, että taka-akseli oli jonnin verran kierossa. Ei ilmeisesti pahasti, mutta kuitenkin. Eli auto menee vähän kuin ajokoira. Onko Jeeppeihin saatavilla, tai onko edes kannattavaa laittaa taka-akselin epäkeskosäätöprikkapulttisysteemiä (mikä lieneekään viralliselta nimeltään)? Varsinaisestihan tuo ei ajettavuuteen vaikuta, ratti vaan pitää säätää suoraan etupään aurauksen säädön jälkeen.

Jeeppi-topi
Viestit: 29
Liittynyt: 14.12.2013. 20:03
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Jeeppi-topi » 20.12.2013. 4:08

Mulla taas näyttää että etupyörät harittaa. Mitkä on tehdasarvot? Kuuluuko eturenkaat aurata vai harittaa?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 20.12.2013. 7:04

Tuosta löytyy XJ:n arvot: http://www.jamant.fi/ohjauskulmat-xjmj- ... -i-39.html (osuuko vuosimalli, jos ei, niin tuossa on uudemman: http://www.jamant.fi/ohjauskulmat-xjmj- ... -i-38.html )
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus