2006 grand cherokeen vilkkuvat varoitusvalot
2006 grand cherokeen vilkkuvat varoitusvalot
Kenelläkään kokemusta tai ideoita mikä mahtaisi olla vikana kun mittariston kaikki hälytysvalot rävähtää kesken ajon päälle ja mittarit heittää nollille?
Kestää sekunnin ja homma palautuu normiksi.
Eilen teki ensimmäisen kerran. Tänään kymmenen minuutin sisällä kolme-neljä kertaa.
Kestää sekunnin ja homma palautuu normiksi.
Eilen teki ensimmäisen kerran. Tänään kymmenen minuutin sisällä kolme-neljä kertaa.
Miten usein se teki tota? Mulle teki ensimmäisen kerran lauantaina, sitten neljä kertaa eilen.
Irrotin akun, laitoin lataukseen, kävin läpi maadoitukset. Tänään ajoin parisataa kilsaa eikä mitään.
Pitänee tilata varmuuden vuoksi se virtalukon pohja. Autokeskus sanoi 114€. Jenkeissä 31$. Kummastakohan tilais.
Irrotin akun, laitoin lataukseen, kävin läpi maadoitukset. Tänään ajoin parisataa kilsaa eikä mitään.
Pitänee tilata varmuuden vuoksi se virtalukon pohja. Autokeskus sanoi 114€. Jenkeissä 31$. Kummastakohan tilais.
Mulla sama vika, 2006 crd
Mä vein autoni ko vian takia Konalan Autokeskukseen.Eivät löytäneet vikaa. kun eivät saaneet vikaa "päälle". Vein sitten Espooseen pikku korjaamoon, jossa sanoivat, että virtalukon pohja ja tyyppivika. Tilaisin osan mielelläni Amerikoista , jos saisin joltain sen tilausosoitteen.