FJDC järjestää safaritapahtuman Ravijoella vanhaan tyyliin, eli kaksipäiväisenä ja yöpyminen Rantaharjussa saunoineen kaikkineen!
Tapahtuma alkaa lauantaina 19.9.2020 klo 10 tutulla hiekkakuopalla. Osoite Museotie 1250, Virolahti ja koordinaatit: N60 31.688 E27 33.747
Koitetaan jakaa ainakin kahteen letkaan kaluston mukaan, että kaikille olisi jotain haastetta maastossa.
Ajelua koko päivä (ja yö)! Sunnuntainakin voi käydä vielä ajamassa (10€ lisää ajomaksua), jos kuskeissa virtaa riittää (ja saadaan sunnuntaisafarille vetäjä).
Ajomaksu lauantain osalta 30€ per autokunta ja osallistumismaksu/henkilö FJDC jäsenille 25€ (35€ muille osallistujille), sisältäen majoittumisen Rantaharjussa omalla patjalla ja makuupussilla (tai puolijoukkueteltassa, jos sisämajoitus tulee täyteen), saunan, sekä yhden lämpimän iltaruuan lauantaina. Muuten omat eväät.
Jos paikalle haluaa tulla jo perjantaina, voi yöpymismahdollisuutta tiedustella Harjun oppimiskeskukselta. Pelkällä ajomaksulla voi tulla ajamaan lauantaina, mutta sitten jäät ilman ruokaa ja saunaa.
Sitovat ilmoittautumiset tällä lomakkeella 10.9.2020 mennessä
Viikonloppusafari Ravijoella 19.-20.9.2020
Re: Viikonloppusafari Ravijoella 19.-20.9.2020
Lauantaina ajavia on varsin hyvä määrä, 15 autoa tällä hetkellä. Paljon enemmänkin mahtuisi vielä.
Näistä yöpyviä on sen sijaan ilmoittautunut sen verran niukasti, että ruokailun toteutuminen on selvittelyssä. Rantaharjulla kuitenkin yövytään ja saunotaan sillä joukolla, joka sen päälle ymmärtää:) Teihin olen vielä yhteydessä, kun tämä tarkentuu.
Jos et ole vielä ilmoittautunut ja epäröit lähtöä, jatketaan ilmoittautumista lauantain ajoa koskien torstaihin 17.9 asti.
Näistä yöpyviä on sen sijaan ilmoittautunut sen verran niukasti, että ruokailun toteutuminen on selvittelyssä. Rantaharjulla kuitenkin yövytään ja saunotaan sillä joukolla, joka sen päälle ymmärtää:) Teihin olen vielä yhteydessä, kun tämä tarkentuu.
Jos et ole vielä ilmoittautunut ja epäröit lähtöä, jatketaan ilmoittautumista lauantain ajoa koskien torstaihin 17.9 asti.
Itse meinasin harrastaa leiriytymistä perjantaina. Hiekkakuopalle suunnittelin leiriytyä.
Autoja jo 20 tulossa!
Huomiseen enää muutama tunti!
Semmoista hehkutusta vielä, että me tulemme näkemään maastoautomaailman uutuuden ajopäivällä seuranamme!
(Salamyhkäisyyden verho raottuu huomenna hiekkakuopalla klo 10 ja lopuille sitten tapahtuman kuvavirrasta )
Itse vähän jännittelin, että löytyykö safariviikonlopulle tulijoita, mutta tästähän on oikeasti kehittymässä ihan huikea tapahtuma! Hienoa, että olette mukana tekemässä tästä meidän näköistä tapahtumaa
Huomiseen enää muutama tunti!
Semmoista hehkutusta vielä, että me tulemme näkemään maastoautomaailman uutuuden ajopäivällä seuranamme!
(Salamyhkäisyyden verho raottuu huomenna hiekkakuopalla klo 10 ja lopuille sitten tapahtuman kuvavirrasta )
Itse vähän jännittelin, että löytyykö safariviikonlopulle tulijoita, mutta tästähän on oikeasti kehittymässä ihan huikea tapahtuma! Hienoa, että olette mukana tekemässä tästä meidän näköistä tapahtumaa