Keli oli mitä mainioin, mutta lumi oli haaste. Pinnan alla sellaista pulveria, että kuvio tukkoon vakiorenkaista heti ja ei mitään pitoa, karkeampi rengas sai jotenkin pitoa... Itse olin rouvan Commanderilla jolla ei laavullekkaan olis saanu ajaa, mutta ajoin silti... Kolme autoa kävi metsässä, neljästä näköjään maksettiin
Väkeä oli tavalliseen tapaan jäsenistään nähden aika vähän, mutta kuitenkin riittävästi että olis juttukaveria löytyi koko ajan. Ja vuosikokous saatiin kunialla hoidettua ja toimihenkilötkin saatiin valittua, samat jatkaa johtokunnassa edelleen, kuin edellisenä vuonnakin....
Seurusteltiin, grillattiin eväitä, maastoiltiin, syötiin, juotiin, saunottiin, paljuilltiin, kokoustettiin, saatiin kakkua, kivaa oli... Ihemtyttää, että aina on suurinpiirtein samat naamat paikalla, nyt oli pari uutta naamaa (tai mistä minä tiedän, kaikki on mulle tuttuja naamoja, mutta annoin itselleni kertoa, että pari uuttaa paikalla), kumminkin hieno tapahtuma taas kerran, soisin sinne muidenkin tulevan, ei se niin paha ole joutua oikeasti seurustelemaan ja puhumaan vieraiden ihmisten kanssa... Ei ne kohta ole enää vieraita ja kaikkia yhdistää Jeep-harrastus, keskustelunaiheita siis riittää....