Katsastus

Jutustelua asiasta ja sen vierestä.
tkar61
Viestit: 36
Liittynyt: 24.06.2010. 14:17
Paikkakunta: Kuusankoski

Katsastus

Viesti Kirjoittaja tkar61 » 21.10.2010. 11:03

En tiedä, kiinnostaako ketään täällainen aihe, mutta silti...
Käytin GC 4,7:n tänään katsastuksessa. Jeepillä mittarissa yli 308tkm.
Arvatkaas miten kävi? No, huomautuksitta läpi!
Toki auton tulee ollakin aina kunnossa ;)
Mutta silti, aika kiva fiilis. In JEEP we trust ;)
Jeep ZJ Grand Cherokee 5.2 1993

JeepTrainee
Viestit: 52
Liittynyt: 15.04.2010. 8:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja JeepTrainee » 21.10.2010. 13:25

Onneks olkoon! :D

Itsellä meni kanssa -89 XJ kesällä ekalla läpi, vaikka otin oikein töistä viikon vapaata mahdollisia katsastusremontteja varten. Oli nääs kyseinen kulkine tullut vasta juuri taloon enkä ollut paljoa ehtinyt tsekkailla mahdollisia vikoja/puutteita. No korjailin ja huolsin kuitenkin Jeepistä kaikenlaista katsastuksen jälkeen lomaillessa, vaikkei inssi mitään huomautuksia antanutkaan... eli ei mennyt loma hukkaan! :wink:
Näillä mennään:
- Jeep Cherokee XJ Limited -89 (4.0L6, AW-4, NP-242)
- Jeep Patriot Limited 2.0 CRD -07
- Skoda Felicia Combi 1.9D -97 (paku)
- MB 190E 2.3 -91
- VW Kupla 1600 "Offroad" projekti
- Jawa 350 + muutamia 70 luvun kaksipyöräisiä

tkar61
Viestit: 36
Liittynyt: 24.06.2010. 14:17
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja tkar61 » 21.10.2010. 22:53

Jarrujen testauksesta on merkintänä että: jarrujen suorituskyky testattu koeajolla :)

Inssi pohti, että voisikohan ne testata loota N-asennossa?

Mitäs mieltä Jeeppi-asiantuntijat ovat?

No minua ei haitannut vaikka ne testattiinkin ns. perstuntumalta :P
Jeep ZJ Grand Cherokee 5.2 1993

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Leimalla!

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 21.10.2010. 23:04

Hienoa, noinhan se pitäisi hoituakkin tuo kasastaus.

Tuolla "yleistä tekniikasta" olisi ollut jo sama aihe, kanattaa haulla katsoa onko aihe olemassa mistä meinaa uuden jutun avata niin ei ole tarinaa asiasta jokapuolella.

Pannaampas lukkoon ja jatketaan tuolla toisessa ketjussa.

Kiitos.

t. Ismo Ämmä "Siivooja"
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä ImacInnes, muokattu yhteensä 22 kertaa
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 22.10.2010. 8:54

tkar61 kirjoitti:Jarrujen testauksesta on merkintänä että: jarrujen suorituskyky testattu koeajolla :)

Inssi pohti, että voisikohan ne testata loota N-asennossa?

Mitäs mieltä Jeeppi-asiantuntijat ovat?
Vapautin lukituksesta vastaukseni ajaksi :wink: , on kumminkin suora kysymys, johon haluan vastata!!

Ehdottomasti ei dynamometrille, se keskitasauspyörästön progressiivinen kytkin ei vapaudu N-asennossakaan!! Vaatii dynon, joka osaa mitata yhden pyörän kerrallaan (toinen pyörii erisuuntaan) ja inssin pitää laittaa silloin paineanturi kenkään, jotta saa molemmilla kerroilla saman paineen polkimeen!! Tiedän vain yhden katsastuskonttorin Helsingissä, jossa sellainen on!!

Ja laitoin lukkoon takaisin!! Älä Ismo poista tätä!!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

BUTTON_TOPIC_LOCKED