Tuli tässä siirryttyä neliveto hommii ja ajokiksi valikoitui eilen tuollainen -00 wj 4.0 kutosella! 174tkm

Ensimmäiset 250km meni moitteetta maantiellä( lukuunottamatta pientä wobluuta/pehmeyttä takapäässä) ja kulutus näytti 10.5l/100km aikalailla sitä 90-110 väliä surratessa.
Kotio päästessä ja autoa tiiraillessa yllätyin positiivisest kun auton alla ryömi, että ruostepeikko ei ole nimeksikään iskenyt (vrt. Muita samanikäisiä). Iskarin yläpäiden muoveissa oli halkeamat, mutta ei kolise montuissa onneksi. Tosin ajatuksissa olisi korottaa lain sallimat (4"?) Siinähän ne menisi vaihtoon anyhow.
Perä tuntuu hieman jollottavan takaa 60-90 välillä riippumatta onko veto päällä vai ei, niistä ei ole dokumentoitu öljyjen vaihdosta. Plussaa että takaperä oli kuiva kauttaaltaan.
Etuperä ei tiputa alleen, mutta ilmeisesti (toivottavasti) tiiviste on vain kopanvälistä tullut aikansa päähän ja hieman hikoilee

Lyhykäisyydessään hyvältä tuntuu valtaosin.
*lämmönsäätimet rokkaa(vielä)
*Neliveto ja laatikko toimii kuten kuuluu.
"To do" listalla olisi ensitöikseen;
*Perien öljyt ja lisäaineet
*Jakolootaan mieluusti myös uutta kampetta ja miksei tomaattiin
*Korotus ja toiveissa eroonpääsy sailuneista ja m/t tilalle.
*Uusi takavalo oik.(reikä nykyisessä)
Miten talvirenkaat? Näyttää olevan kokoa 235/65/16(?)
Onko kokemusta 'goodride sl366' tyylisistä m/t nastoista vai mennäänkö perinteisillä?
Ja nii. Se wobluu pitää etsiä, Pandhardi puslat/kallistuksenvakaajat tms?
Ehdotuksia ja apuja saa aina tarjota
