Overland meets Jeep WJ (4.7L Limited 2002)

Oma ajopeli esiteltynä, oli sitten rakennettu tai rakenteilla.
Ralusa2006
Viestit: 141
Liittynyt: 11.08.2009. 10:36
Paikkakunta:

Re: Overland meets Jeep WJ (4.7L Limited 2002)

Viesti Kirjoittaja Ralusa2006 » 19.10.2016. 7:57

Tullaanko oikein että jamantin kommentit oli tuohon jakolaatikon pään vuotoon? Miten tuo etuperin vuoto, onko sama homma? Tai mimmoinen homma vaihtaa?

Nimim. Samannäköinen etuperä

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4858
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: Overland meets Jeep WJ (4.7L Limited 2002)

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 19.10.2016. 8:50

Tullaat (mitä se sitten oikein onkaan) oikein, puhuin jakolaatikon vuodosta.

Pinionin stefan vaihto vaatii viisarinäyttöisen momenttiavaimen, että saa mitattua ennen avausta pinionin vierintävastuksen että sen saa takaisin oikeaan tiukkuuteen, muuten krymppi saattaa painua liikaa kasaan tai jää laakerit löysälle.... Tätä aihetta on käsitelty foorumilla useaan kertaan...
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Ralusa2006
Viestit: 141
Liittynyt: 11.08.2009. 10:36
Paikkakunta:

Re: Overland meets Jeep WJ (4.7L Limited 2002)

Viesti Kirjoittaja Ralusa2006 » 21.10.2016. 10:37

Näköjään tabletin spellchekkeri taas tullas omiaan.

Kiitos tiedosta, toi riitti kertomaan sen että ei kannata harrastelijan ruveta värikkään vaan enempi pajahommia.

Kirjoita vastaus