Shortie´s Mj
Shortie´s Mj
Torniosta hommasin tämän kaunokaisen konevikaisena.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=124856[/img]
Kuva ei näy, ohjeen mukaan tein missä siis mokasin?
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=124856[/img]
Kuva ei näy, ohjeen mukaan tein missä siis mokasin?
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Hieno peli.
Oikein tei kuvan kanssa, vaan offipalstan kuvat ei näy täällä, vaan linkkinä toimii kyllä.
t. Ismo Ämmä
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
No sitten Laitan nuo kuvat näkymään tulevaisuudessa.
Tarkoituksena olisi purkaa rellun kone keulilta ja asentaa VW:n 1z tdi tekniikka tilalle sähköineen kaikkineen.
Ehdotukset ja neuvot on tervetulleita etenkin jos jokin ratkaisu ei vaikuta järkevältä lapsuksia tulee varmasti.
Tietenkin jos joku tunnistaa ko jeepin (nrf-84) niin oisin kiinnostunu kuulemaan sen vaiheista.
Tarkoituksena olisi purkaa rellun kone keulilta ja asentaa VW:n 1z tdi tekniikka tilalle sähköineen kaikkineen.
Ehdotukset ja neuvot on tervetulleita etenkin jos jokin ratkaisu ei vaikuta järkevältä lapsuksia tulee varmasti.
Tietenkin jos joku tunnistaa ko jeepin (nrf-84) niin oisin kiinnostunu kuulemaan sen vaiheista.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Kuvat on kivoja, nyt siis niitä.
Moottori ostokunnossa.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125030
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125029
Sisusta.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125038
Takapuskuri.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125037
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125026
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125025
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125024
Lommot ja ruostepaikat.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125036
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125035
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125034
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125033
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125032
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125031
Sekalaisia.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125028
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125027
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125023
Kaikki kuvat on otettu kännykällä siitäjohtuen laatu on mitä on
Levikkeen alunen oli ruostetta täynnä vaikka sitä ei kuvasta näykkään.
Runkopalkissa oleva lappu oli ainoa vanha hitsipaikka.
Lavakaaren takana näkyy moottorin luovuttaja.
Miten nuo vanteet sais kotikonstein helpolla puhtaiksi?
Mistä saisin noita pillerikapseleita halvalla sarjan?
Moottori ostokunnossa.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125030
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125029
Sisusta.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125038
Takapuskuri.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125037
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125026
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125025
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125024
Lommot ja ruostepaikat.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125036
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125035
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125034
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125033
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125032
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125031
Sekalaisia.
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125028
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125027
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=125023
Kaikki kuvat on otettu kännykällä siitäjohtuen laatu on mitä on
Levikkeen alunen oli ruostetta täynnä vaikka sitä ei kuvasta näykkään.
Runkopalkissa oleva lappu oli ainoa vanha hitsipaikka.
Lavakaaren takana näkyy moottorin luovuttaja.
Miten nuo vanteet sais kotikonstein helpolla puhtaiksi?
Mistä saisin noita pillerikapseleita halvalla sarjan?
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Ei niin mihinkä.
Tai on purettu mutta opiskelut yms muut pikkuasiat on vieny huomion.
Adapterin teko pitäisi aloitta että koneen ja laatikon saisi naitettua keskenään ja raudan paikalleen, sähköt ja ruosteet vielä niin se ois melkeen liikenne kelpoinen. Ruma ku h3lvetti mutta kuiteski.
Tai on purettu mutta opiskelut yms muut pikkuasiat on vieny huomion.
Adapterin teko pitäisi aloitta että koneen ja laatikon saisi naitettua keskenään ja raudan paikalleen, sähköt ja ruosteet vielä niin se ois melkeen liikenne kelpoinen. Ruma ku h3lvetti mutta kuiteski.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Projektiin päivitystä ettei kuolleeksi luulla.
Suunnitelmat on muuttuneet adapterien hintapolitiikan vuoksi niin että volkkarin kone on mennyt myyntiin, ja siitä saaduilla rovoilla parannellaan vaikka alustaa.
Eli Plän B:
Koneeksi tulee jälkidieselöidyistä jeepeistä tuttu ja turvallinen mersun 2.5 litrainen turbodiesel
Mutta jottei jännitys häviäisi luotettavasti toimivan tehtaalta tehokkaan moniventtiili tekniikan kanssa olen hankkinut omaani tuntemattoman määrän kilometrejä ja hellää huoltoa kokeneen om602 koneen vaparina teitenkin
Siihen sitten leivotaan rellulainen orkkisturbo kylkeen, (mittaan vielä kuitenki onko se liian pieni, luulisin että se siinä passais olemaan jos pakopuoli pystyy hengittämään kohtuudella, herääpä aikasin edes) vaihdetaan tarvittava määrä laakereita, tiivisteitä ynnä muuta pikkuhilua ja katotaan mille se alkaa.
Laatikon ja koneen yhteen naittaminen suoritetaan leikkaamalla sekä jeepin että merssun kytkin koteloista sopivan mittaiset pätkä ja hitsaamalla ne yhteen.
Kytkinlevy sopiikin sitten suoraan tästä jeepin lehtolapsesta voimaahikoavan (se mitään öljyä vuoda) tähtitiisselin asetelmaan ja vauhtikseen.
Tähän vaikuttanee että kummassakin tuotteessa lukee sach Joten kiitos kiroamilleni laskutikkumiehille tästä.
Moottoreitten kanssa enemmänkin turanneet voivatkin todeta tästä reseptistä ettei hyvä heilu.
Paineita ei hirveesti oteta: 1bar on jo kovasti eikä tehotkaan karkaa vallattomiksi vakiopumpulla.
Suunnitelmat on muuttuneet adapterien hintapolitiikan vuoksi niin että volkkarin kone on mennyt myyntiin, ja siitä saaduilla rovoilla parannellaan vaikka alustaa.
Eli Plän B:
Koneeksi tulee jälkidieselöidyistä jeepeistä tuttu ja turvallinen mersun 2.5 litrainen turbodiesel
Mutta jottei jännitys häviäisi luotettavasti toimivan tehtaalta tehokkaan moniventtiili tekniikan kanssa olen hankkinut omaani tuntemattoman määrän kilometrejä ja hellää huoltoa kokeneen om602 koneen vaparina teitenkin
Siihen sitten leivotaan rellulainen orkkisturbo kylkeen, (mittaan vielä kuitenki onko se liian pieni, luulisin että se siinä passais olemaan jos pakopuoli pystyy hengittämään kohtuudella, herääpä aikasin edes) vaihdetaan tarvittava määrä laakereita, tiivisteitä ynnä muuta pikkuhilua ja katotaan mille se alkaa.
Laatikon ja koneen yhteen naittaminen suoritetaan leikkaamalla sekä jeepin että merssun kytkin koteloista sopivan mittaiset pätkä ja hitsaamalla ne yhteen.
Kytkinlevy sopiikin sitten suoraan tästä jeepin lehtolapsesta voimaahikoavan (se mitään öljyä vuoda) tähtitiisselin asetelmaan ja vauhtikseen.
Tähän vaikuttanee että kummassakin tuotteessa lukee sach Joten kiitos kiroamilleni laskutikkumiehille tästä.
Moottoreitten kanssa enemmänkin turanneet voivatkin todeta tästä reseptistä ettei hyvä heilu.
Paineita ei hirveesti oteta: 1bar on jo kovasti eikä tehotkaan karkaa vallattomiksi vakiopumpulla.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Liekkö ajettu jollain halvoilla moniasteöljyillä liian kauan, ja lisäksi jurnutettu perinteisen hölmösti mahdollisimman matalilla jengoilla ilman että konetta käytetty juuri ollenkaan hieman pidempiä jaksoja kunnon kierroksilla?
Mulla oli jälkimmäisen XJ:n bensakuutonen ihan karmeassa moskassa kaikkinensa 220tkm ajettuna (venttiilikoneisto, öljypohja, yms., samoin palotilat ja mäntien päälliset) mutta sylinterit ihan hiton hyvässä kunnossa. Kauhean jynssäyksen ja liottelun jälkeen sai möhnän ja karstan pois. Edellisen Jeeppini mistä otin kannen toiseen (oli silloin 260tkm, annettu välillä kenkää/ käytetty pidempiä jaksoja korkeilla rundeilla, ajettu täyssynteettisillä öljyillä) oli niin puhdas kuin tuon ikäinen niillä kilsoilla voi olla, ei karstaa eikä öljymössöä - myös sylintereissä oli hoonausjäljet tässäkin näkyvissä.
Mulla oli jälkimmäisen XJ:n bensakuutonen ihan karmeassa moskassa kaikkinensa 220tkm ajettuna (venttiilikoneisto, öljypohja, yms., samoin palotilat ja mäntien päälliset) mutta sylinterit ihan hiton hyvässä kunnossa. Kauhean jynssäyksen ja liottelun jälkeen sai möhnän ja karstan pois. Edellisen Jeeppini mistä otin kannen toiseen (oli silloin 260tkm, annettu välillä kenkää/ käytetty pidempiä jaksoja korkeilla rundeilla, ajettu täyssynteettisillä öljyillä) oli niin puhdas kuin tuon ikäinen niillä kilsoilla voi olla, ei karstaa eikä öljymössöä - myös sylintereissä oli hoonausjäljet tässäkin näkyvissä.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Tuli myyjän kanssa juttu ja sain "takuun" että 650 tuhatta ois ajettu tällä koneella, vähintään.
Hoonin jäljet löytyy sylintereistä ja löpöllä ja rätillä olen ottanut isoimpia karstoja pois, venttilitkin pitivät nätisti löpöllä testatessa.
Pumppu ja suuttimet lähtee huoltoon ja säätöön kunhan pörssi kestää.
Haussa on vaan rohkea hitsari joka tohtisi ja osaisi tehdä kunnon saumaa alumiiniin.
Jos ei muuten onnistu niin sitten hitsaan ihan itte kytkinkopan ja öljypohjan muutokset.
Paikallisella ammattikoululla ei halunneet oikeastaan edes yrittää.
Hoonin jäljet löytyy sylintereistä ja löpöllä ja rätillä olen ottanut isoimpia karstoja pois, venttilitkin pitivät nätisti löpöllä testatessa.
Pumppu ja suuttimet lähtee huoltoon ja säätöön kunhan pörssi kestää.
Haussa on vaan rohkea hitsari joka tohtisi ja osaisi tehdä kunnon saumaa alumiiniin.
Jos ei muuten onnistu niin sitten hitsaan ihan itte kytkinkopan ja öljypohjan muutokset.
Paikallisella ammattikoululla ei halunneet oikeastaan edes yrittää.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.