Projeckt WJ U.S.V.
Tänää aloitin tuon tankin korotusprojektin.
Ensin panssari ja tankki irti


Kilin kiveksen perimmäinen syy on tavaratilan pohjaan asennettu varapyöräkotelo

Eli se pitää poistaa

Tätä madalletaan 10cm verran

Sitten murehditaan syöttöputkista

Ihana työkalu

Jatkuu, kunhan puhelin varmuuskopioi itseään lisää...
Ensin panssari ja tankki irti


Kilin kiveksen perimmäinen syy on tavaratilan pohjaan asennettu varapyöräkotelo

Eli se pitää poistaa

Tätä madalletaan 10cm verran

Sitten murehditaan syöttöputkista

Ihana työkalu


Jatkuu, kunhan puhelin varmuuskopioi itseään lisää...
Roikkuu kuin karjun isot pallit tai pukamat!
Onhan tosi alhaalla....
-Hyvin on puskurit peittänyt. 


Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Mulla on ainakin Boschin click-on (PALJON parempi kiinnitys kuin se ruuvattava!!!) bimetal- terillä sahailtu aina 25mm:n paksuiseen lattaan asti n.30mm:n reikiä, ja esim. 102mm:n terällä tekee vielä ihan mukavasti pylväsporakoneella reiän 6mm:n levyyn.Jorma kirjoitti:Miten reikäsahalla onnistuu työstää rautaa? Hyvin vai huonosti? Kestääkö ne? Luulin että ne on vain raksakäyttöön tarkoitettu.
Olen myös sahannut kaikki turvakaarien ja/tai muut teräsputkien (saumaton 42,3 ja 48mm:n putki 2,6mm seinämällä) loveukset putkien kulmasovituksille reikäsahalla, samoin on mennyt kaikensorttista palkkia eri seinämillä yms..
Avainsanat noissa rasiaterissä on samat kuin metalliterissä yleensäkin:
* Älä osta halpaa paskaa (esim. poranterät mieluiten kobolttiterinä)
* Pylväsporakone on kiva kaveri jos leikkaa paksumpaa levyä, putkea tai palkkia; viistoissa leikkauksissa käytännössä pakollinen; 1-3mm:n levyyn menee vielä käsikoneella suorat leikkaukset ihan ok.
* Käytä leikkuuöljyä (pitää terän viileänä ja leikkaa paremmin)
* Älä osta halpaa paskaa

edit: Esim. tässä ihan hyvä video, ja käytännössäkin menee juuri noin

https://www.youtube.com/watch?v=P5HBuKXW4bg
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Aiotko siis laittaa vararenkaan takaluukun taakse?? Oletkos varma että on laillinen, kun noi takavalot pitäis näkyä myös tietyssä kulmassa sisälle päin, siis vasemman takavalon pitää näkyä oikealta päin tietyssä kulmassa... Vertaa noi Chevy vanit, joissa se vararengas on siirretty takalasin päälle ylemmäs, kun se peittäis muuten ne valot....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 01.04.2008. 20:20
- Paikkakunta: Jäppilä
Voihan se vähän luvaton olla, mut täytyyhän jonkun tätä järjettömyyden byrokratiaa vastustaaJAMANT kirjoitti:Aiotko siis laittaa vararenkaan takaluukun taakse?? Oletkos varma että on laillinen, kun noi takavalot pitäis näkyä myös tietyssä kulmassa sisälle päin, siis vasemman takavalon pitää näkyä oikealta päin tietyssä kulmassa... Vertaa noi Chevy vanit, joissa se vararengas on siirretty takalasin päälle ylemmäs, kun se peittäis muuten ne valot....

Mut kyllä se vähän korkeammalle tulee..