Pitääpä nyt sitten vielä selvitellä orkkis vanteiden ET, kesäpalloissa on nyt jotkut tarvikkeet jotka näyttää Wranglerin vanteilta ja niissä ET44 että ei niitten nyt hirveesti pitäisi orkkiksista heittää -> raideleveyskin aikalailla sama. Edittinä vähän, että ilmeisesti ET on vähän isompi orkkiksessa kuitennii mutta ei noilla tarvikevanteilla mitään jumalatonta levitystä kuitenkaan tule:
Muuta säädettävää ei keulassa ilmeisesti ole kuin auraus, joten eipä jää pali muuta jäljelle kuin sen säätö sekä sitten se että renkaat on vaan niin paskat uraohjukset että ne pilaa auton ajettavuuden. Minä oikeasti luulin että se johtui niistä kypsistä orkkis puslista, mutta ei tosiaan oikein muuttanut asiaa miksikään. Tukivarret oli runtelemattomat silmillä katottuna, korissa olevat kiinnikkeet samoin niin ei mulla heti tule mieleen että se alustageometria sieltäkäsinkään lähtisi kusemaan. Syksyllä auton ostaessani kokeilin renkaissa 2,7 barin paineita, nyt tiputin paineet 2,5 lukemiin. Josko vielä koittais kymmenyksen pari pudottaa ja kattoisi miten muuttaa käytöstä.
Onhan siellä tietty vielä pallonivelet edessä vaihtamatta, mutta ei ne nyt omien kokemusten mukaan tällaisia vaivoja aiheuta. Eipä toki ole "oikeista" maastureista kokemuksiakaan. Ja se 2" korotus orkkis tukivarsin tietty muuttaa alustageometriaa kanssa, että joudunkoha nyt sitten linkoamaan budget boostin mäjelle tai hommaamaan säädettävät alatukivarret. Kuten sanottu niin talvirenkailla se käyttäytyy suht sivistyneesti tuon korotuksenkin jäljiltä...
Kyllä se vaan lipsuttaa sitä lootaa alle 80km/h nopeuksissa. Käytännössä omien kokemusten mukaan on siis edullisempaa ajella 80km/h rajoituksella varustetulla tiellä kuin 60km/h. Tostahan sais varmaan jonkinmoisen sulan hattuun kun rupeisi rakentamaan vaikka jotain Arduino pohjaista lootan ohjausta jolla saisi modernisoitua laatikon käytöstä varmaan ihan &%"½. On vaan aika iso kynnys alkaa tekemään kun en ole koskaan mitään vastaavaa pulannut, ja nyt ahdistusta aiheuttaa jo siis lootan ohjausarvojen määrittely itse koodin vääntämisestä puhumattakaan...