Uusi foorumi

Foorumiin yleisesti liittyvä keskustelu. Tiedot käyttökatkoista ja muutoksista jne.
Kirjoita vastaus
Keimo
Viestit: 213
Liittynyt: 29.01.2016. 17:51
Paikkakunta: Heinola

Re: Uusi foorumi

Viesti Kirjoittaja Keimo » 24.04.2017. 8:36

rane58 kirjoitti:^-Jos niitä viestejä alkaa olla monta sivua ja alkaa etsiä niitä "lukemattomia" niiden lukemattomien viestien joukosta....? :mrgreen:
Eikö tähän sitten sopisi ratkaisuksi valita sieltä Pikalinkeistä riviä alempaa "Näytä lukemattomat viestit"? Se ainakin tyhjenee sitämukaa kun viestejä lukee..

Omalla kohdalla kätevimmäksi tavaksi on osoittautunut seurata ihan suoraan etusivulta mikä otsikko on punaisena ja seurata "punaista lankaa" lukemattomiin viesteihin ;)
Jeepitön Jeeppi-intoilija

Avatar
rane58
Viestit: 1254
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Re: Uusi foorumi

Viesti Kirjoittaja rane58 » 24.04.2017. 20:54

Keimo kirjoitti:
rane58 kirjoitti:^-Jos niitä viestejä alkaa olla monta sivua ja alkaa etsiä niitä "lukemattomia" niiden lukemattomien viestien joukosta....? :mrgreen:
Eikö tähän sitten sopisi ratkaisuksi valita sieltä Pikalinkeistä riviä alempaa "Näytä lukemattomat viestit"? Se ainakin tyhjenee sitämukaa kun viestejä lukee..

Omalla kohdalla kätevimmäksi tavaksi on osoittautunut seurata ihan suoraan etusivulta mikä otsikko on punaisena ja seurata "punaista lankaa" lukemattomiin viesteihin ;)
-Mähän käytän sitä "Pikalinkkiä" ja "Näytä lukemattomat viestit" niin kuin edellisessä viestissä kerroin. :|
-Ei mulla tyhjene viestit vaikka olen ne lukenut.... :oops: Ellen kirjaudu ulos ja takaisin.... :(
-Tulen foorumille kun sähköpostiini tulee ilmoitus uudesta lukemattomasta viestistä, kaikista ei tule vaikka olen vastannutkin viestiin tai laittanut muuten seurantaan. :?
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Keimo
Viestit: 213
Liittynyt: 29.01.2016. 17:51
Paikkakunta: Heinola

Re: Uusi foorumi

Viesti Kirjoittaja Keimo » 25.04.2017. 9:40

rane58 kirjoitti: -Mähän käytän sitä "Pikalinkkiä" ja "Näytä lukemattomat viestit" niin kuin edellisessä viestissä kerroin. :|
-Ei mulla tyhjene viestit vaikka olen ne lukenut.... :oops: Ellen kirjaudu ulos ja takaisin.... :(
Ok, ymmärsin väärin tuolta aikasemmasta postista, että käyttäisit Pikalinkkien "Näytä uudet viestit" hakua (toimii kuvaamallasi tavalla)..
Jeepitön Jeeppi-intoilija

Kirjoita vastaus