Sivu 1/1
WH CRD SERVICE 4WD SYSTEM
Lähetetty: 24.01.2015. 1:45
Kirjoittaja Buli
Tervehdys kaikille, ensimmäinen kirjoitukseni, vaikka tekstejä onkin tullut luettua jo jonkin aikaa.
Ja sitten asiaan. Autoni (JGC WH -06 3.0 CRD) mittaristossa vilahti teksti service 4wd system ihan normaalissa matka-ajossa.. Kuinka vakavaa tuo on? Ja voisiko ilmoitus johtua siitä kun tuo perän ja kardaanin välinen tiiviste (joka vasta vaihdettu), näytää taas vuotavan ihan himpun verran.?
Auton saan vasta alkuviikosta pukille, jotta voin tarkastaa (taka) peränöljyt, mutta en usko niiden kovin paljon vajoneen edellisestä täytöstä.
Lähetetty: 24.01.2015. 9:42
Kirjoittaja JAMANT
Ainakin kolme syytä sytyttää tuon tekstin: jakolaatikon kääntöservo viallinen, etu- tai takaperän sähkölukon solenoidi viallinen. Tarkempi tutkiminen vaatii testerillä vikakoodien luvun. Välttämättä mitään et auton alapuolelta näe, ellei ole johtoja selkeästi poikki...
Lähetetty: 24.01.2015. 10:14
Kirjoittaja 28CRDKJ
Vaimon autosta nollasivat koodit ja alkoi toimimaan hidas puoli.
Mutta kun hain auton huollosta ja kokeilin pihassa laittaa päälle hitaan puolen, tuli "service 4wd system" taas näytölle eikä hidas puoli mene päälle...
Menee merkille päivitettäväksi.
Auttaneeko päivityskään...
Ajaessa ei ole mitään vikakoodeja ilmaantunut.
Lähetetty: 24.01.2015. 13:41
Kirjoittaja Buli
Kiitoksia Jamant vastauksesta. Eli öljyn vajoaminen ei voi vikailmoitusta aiheuttaa. Siis testerille on vietävä.. Ajaa tuolla kuitenkin varmaan vielä uskaltaa?

Lähetetty: 24.01.2015. 16:43
Kirjoittaja JAMANT
Buli kirjoitti:Kiitoksia Jamant vastauksesta. Eli öljyn vajoaminen ei voi vikailmoitusta aiheuttaa. Siis testerille on vietävä.. Ajaa tuolla kuitenkin varmaan vielä uskaltaa?

Juu, ei siellä ole öljynmäärä-anturia. Missään perässä ei semmoista ole

Lähetetty: 24.01.2015. 18:58
Kirjoittaja Timo L
Suosittelen tutustumaan tähän topikkiin - enkä suosittele lukemaan kokonaan läpi. Sivuja on mooooontaaaa!
http://www.jeepforum.com/forum/f67/n23- ... y-1873090/
28CRDKJ kirjoitti:Menee merkille päivitettäväksi.
Alunalkaenhan koko jupakka alkoi lähinnä tuosta N23- recallista, kun joissain autoissa kävi niin että auto paikallaan ollessa syystä tai toisesta vaihtoi vapaalle; ovet lukossa, auto sammuksissa, kukaan ei itse tehnyt mitään -> auto lähti valumaan mäkeen jos ei ollut käsijarru päällä, jonka takia toteutettiin tuo N23 recall.
N23- recall on ollut yksi suuri fiasko Jeepin puolelta. On noissa aktuaattoreissa fyysisiäkin vikoja (mm. sen piirikortti on huonosti suunniteltu ja halkeaa), mutta "jostain syystä" jakolaatikon softan päivitysten jälkeen alkoi myös massiiviset määrät ongelmia..
Lähetetty: 29.01.2015. 19:12
Kirjoittaja 28CRDKJ
28CRDKJ kirjoitti:Vaimon autosta nollasivat koodit ja alkoi toimimaan hidas puoli.
Mutta kun hain auton huollosta ja kokeilin pihassa laittaa päälle hitaan puolen, tuli "service 4wd system" taas näytölle eikä hidas puoli mene päälle...
Menee merkille päivitettäväksi.
Auttaneeko päivityskään...
Ajaessa ei ole mitään vikakoodeja ilmaantunut.
Toimii!
