Sivu 1/1
Vetoakselin stefa
Lähetetty: 01.10.2014. 20:46
Kirjoittaja FB-67
Minkälainen homma on vaihtaa taakse vetoakselin stefa ( WJ 02 4.7 ) mehii vähän käsijarru kenkiin..
Lähetetty: 01.10.2014. 21:01
Kirjoittaja kozel
liekkö samanlainen ku tuossa KJ:ssa
-Jarru auki.
-Perän koppa auki
-Perästä se ristitappi pois
-C-Klippi pois jonka jälkeen ei kannata perää pyörittää että rattaat pysyy siellä paikallaan ja pitää kitkapakat kasassa.
-Vetari ulos
-Tiiviste vaihtoon (Samalla vaihdoin laakerin)
-Päinvastaisessa järjestyksessä kasaan..
Lähetetty: 01.10.2014. 22:39
Kirjoittaja JAMANT
Kozel, ei noin, kun WJ:ssä ei oo C-klip-perää!! Käytännössä vetoakslei lähtee kun jarrukilven takaa irroittaa neljä mutteria ja nykäisee, lähtee vetoakseli ja stefa ja laakeri ja sen lukkorengas. Tosin laakerin ulkokooli jää putkeen, mutta se tulee sormin pois. Laakerin lukitus katkaistaan ja laakerin sisäkooli katkaistaan ja osat pois, sitten akselille laitetaan ensin se kiinnityslaippa, stefa:
http://www.jamant.fi/stefa-oa1653422-p-753.html , laakeri:
http://www.jamant.fi/laakeri-cro5012825aa-p-755.html ja lukkorengas:
http://www.jamant.fi/lukkorengas-cro501 ... p-754.html ja osat on ihan samat, oli sitten D35 tai D44 -perä!!! Laakeri ja lukkorengas prässätään paikoilleen...
Asennusohje löytyy Jeepsteristä, en muista numeroa, mutta jos osat tilaa ja mainitsee asennusohjeen, laitan kopion mukaan....
Vetoakselin stefa
Lähetetty: 01.10.2014. 23:06
Kirjoittaja FB-67
Taitaa olla samalainen laakerointi kun Moparin 8.3/4 perässä..no niitä on tullut laiteltua..