eli pultit joilla keppi tulee taka-akseliin kiinni on joko Narniassa tai muussa jännässä paikassa, taas merkki siitä että projektin toteutus on venyny ihan liikaa kun alkaa menee enemmä aikaa palikoitten ettimisee tallissa kun niiden asentamiseen
kuinka kovat pultit pitee olla ja mitä kokoa/pituutta oltava?
Lahdessa on kyllä erikoispulttikauppa josta moiset voisi saadakkin kun on vaan speksit millä hakee.
pultit katosi cv-kartaanista!
pultit katosi cv-kartaanista!
Wrangler -89 4.2L AT
Niin jaa siis mihin vehkeeseen, Wrangleriin? Meinaatko tuplaristikon puoleista päätä vai pinionin yokea? Etukardaani, vai takakardaani SYE- kitillä? Laippakiinnitys vai yoke? Vaihtoehtoja on monia ja kaikissa eri pultit 

Viimeksi muokannut 1 päivämäärä Timo L, muokattu yhteensä 10 kertaa
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
...syekitti tossa on kinni, piteepä tarkistaa et on siihenkin ne pultit tallessa vielä ettei tää ny mee iha ketuillee, ja siis takakeppi on toi cvjointti minkä jamantilta tovi sitten vaihdoin pitempään versioon.
Ja kyl tos ekassa viestissä jo oli aika lail kerrottuna et takakepin kiinnitys takakardaaniin ja otsikko cvjoint...en nyt ton tarkemmin osais selittää kyl
Ja kyl tos ekassa viestissä jo oli aika lail kerrottuna et takakepin kiinnitys takakardaaniin ja otsikko cvjoint...en nyt ton tarkemmin osais selittää kyl
Wrangler -89 4.2L AT
No tuossa on se takapään sarja: http://www.jamant.fi/pantasarja-oa1658203-p-2112.html ja tuossa etupään ruuvi: http://www.jamant.fi/ruuvi-xjmjzjfsj-ja ... -3793.html
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1