Hei,
Miten bolt-on operaatio on vaihtaa nykyisen AX15 tilalle NV3550? Työsylinteri, sopivuus adapterilevyyn, pakin anturi/johdotus jne??  Jakis taitaa olla molemmissa sama.
Tuossa olisi 2000 vuosimallin 2.5td koneella varustetusta purkuautosta jouten toimiva NV3550. Oma XJ on vuosimallia 1998 myös 2.5td ja sen Aisinin AX15 alkaa olla laakerointia vailla.
			
									
									
						AX15 tilalle NV3550? XJ 2.5td
- 
				sulopunkero
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20.08.2009. 4:44
- Paikkakunta: Kemi
Re: AX15 tilalle NV3550? XJ 2.5td
Kyllä se onnistui ainakin toisin päin nv 3550 tilalle ax 15 laatikko
muistaa vain laittaa oikeat öljyt
			
									
									muistaa vain laittaa oikeat öljyt

veli-matti
Cherokee KJ Liberty
						Cherokee KJ Liberty
Re: AX15 tilalle NV3550? XJ 2.5td
Ok, kiitos vastauksesta! Hyvä tietää, että homma on täysin mahdollista. Ilmeisesti vastoinkäymisiä ei tielle sinun vaihto-operaatiossa osunut?
			
									
									
						- 
				sulopunkero
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20.08.2009. 4:44
- Paikkakunta: Kemi
Re: AX15 tilalle NV3550? XJ 2.5td
Juu ei 
Loppiaisena veettiin pikkukolomosella kaasupojassa lumella jota oli noin puolimetriä ja eikä vieläkään mitään muutako vetarin suojakumi rikki
 ja eikä vieläkään mitään muutako vetarin suojakumi rikki 
			
									
									
Loppiaisena veettiin pikkukolomosella kaasupojassa lumella jota oli noin puolimetriä
 ja eikä vieläkään mitään muutako vetarin suojakumi rikki
 ja eikä vieläkään mitään muutako vetarin suojakumi rikki 
veli-matti
Cherokee KJ Liberty
						Cherokee KJ Liberty
Re: AX15 tilalle NV3550? XJ 2.5td
Homma tehtynä. Muuten bolt-on, mutta pakin anturissa oli urospuoli vastassa johtosarjan urosta. NV-johtosarjasta naaras tilalle   
 
Kajuutan ja tunnelin välinen kuminen äänieriste oli myös erilainen, mutta voi käyttää toki AX-15 omaa.
Startti tuli vaihdettua myös. Melko pain in the ass homma tähän italian koneeseen
			
									
									
						 
 Kajuutan ja tunnelin välinen kuminen äänieriste oli myös erilainen, mutta voi käyttää toki AX-15 omaa.
Startti tuli vaihdettua myös. Melko pain in the ass homma tähän italian koneeseen

 
