10 litraa öljyä ja suodatin maksoi reilun satasen itse hankittuna. Eihän noissa merkkiliikkeiden hinnoittelussa ole enää mitään järkeä. Harvassa hommassa pääsee noin hyvin tuntipalkalle, kun vaihtaa itse öljyt tai käyttää jossain pikkupajalla jos ei itse jaksa.
WH:n N23 takaisinkutsu
En ole vieläkään toipunut järkytyksestä kun kysyin Oulun wetteriltä WH:n seuraavan huollon hintaa. Ilmoittivat että 650e kun tiukasti lasketaan. Noh mietin että täytyy olla sitten isompi huolto ja kysyin että mitä siinä tehdään - öljyn ja suodattimen vaihto sekä normaalit pissapojan täytöt jne 
10 litraa öljyä ja suodatin maksoi reilun satasen itse hankittuna. Eihän noissa merkkiliikkeiden hinnoittelussa ole enää mitään järkeä. Harvassa hommassa pääsee noin hyvin tuntipalkalle, kun vaihtaa itse öljyt tai käyttää jossain pikkupajalla jos ei itse jaksa.
10 litraa öljyä ja suodatin maksoi reilun satasen itse hankittuna. Eihän noissa merkkiliikkeiden hinnoittelussa ole enää mitään järkeä. Harvassa hommassa pääsee noin hyvin tuntipalkalle, kun vaihtaa itse öljyt tai käyttää jossain pikkupajalla jos ei itse jaksa.
Täällä suunnalla just samat tunnelmat, hinta ois samalle hommalle marmorilla 30€ vielä päälle... Etsin tuossa pari päivää sitten MB-korjaamon, joka tekee Castrolin öljyillä vaihdon + suodattimen sisältäen hintaan 168€ ja tarkastuskohteet voi itse tsekata..Jkoiv kirjoitti:En ole vieläkään toipunut järkytyksestä kun kysyin Oulun wetteriltä WH:n seuraavan huollon hintaa. Ilmoittivat että 650e kun tiukasti lasketaan. Noh mietin että täytyy olla sitten isompi huolto ja kysyin että mitä siinä tehdään - öljyn ja suodattimen vaihto sekä normaalit pissapojan täytöt jne
10 litraa öljyä ja suodatin maksoi reilun satasen itse hankittuna. Eihän noissa merkkiliikkeiden hinnoittelussa ole enää mitään järkeä. Harvassa hommassa pääsee noin hyvin tuntipalkalle, kun vaihtaa itse öljyt tai käyttää jossain pikkupajalla jos ei itse jaksa.
Wetterillä kyllä löysivät bulletinin saman tien. Oli varalta tulostettu versio mukana, mutta eipä sitä tarvinnu. Ajattelin itse käyttää siellä, mutta menee tosiaan syyskuun alkuun.
Muutoinhan tuo Wetterin hintataso tosiaan on mitä on. Perus huoltohommaa olen teettänyt A1 autovärillä. Siellä on asiallista palvelua ja hommat hoituneet. Hintatasokin inhimillinen. Viimeksi vaihdatin kaikki öljyt (perät, moottori, autom.laatikko ja olikohan joku jakolaatikko tms. mikä kuului ohjelmaan), suodattimet ja asiaan kuuluvat tarkastukset tekivät samalla. Hintaa oli muistaakseni pikkusen yli 600€. Jos jotain testerillä tehtävää homma on, niin semmoista ei tuolta tosin löydy.
Pörhöllä perus öljynvaihtohuolto taisi olla jotain 300-400€ välissä. En muista ihan saletiksi, että oliko tuossa hinnassa jarruhuolto samassa - mahdollisesti oli. Autom.vaihteistoöljyn vaihdon kysyin ja se oli jossain 250-300€ luokassa.
Muutoinhan tuo Wetterin hintataso tosiaan on mitä on. Perus huoltohommaa olen teettänyt A1 autovärillä. Siellä on asiallista palvelua ja hommat hoituneet. Hintatasokin inhimillinen. Viimeksi vaihdatin kaikki öljyt (perät, moottori, autom.laatikko ja olikohan joku jakolaatikko tms. mikä kuului ohjelmaan), suodattimet ja asiaan kuuluvat tarkastukset tekivät samalla. Hintaa oli muistaakseni pikkusen yli 600€. Jos jotain testerillä tehtävää homma on, niin semmoista ei tuolta tosin löydy.
Pörhöllä perus öljynvaihtohuolto taisi olla jotain 300-400€ välissä. En muista ihan saletiksi, että oliko tuossa hinnassa jarruhuolto samassa - mahdollisesti oli. Autom.vaihteistoöljyn vaihdon kysyin ja se oli jossain 250-300€ luokassa.
Tuosta on ollut jotain tarinaa Jeepforumilla, että näin tekee edelleen. Useimmilla on siis 4lo toiminut, mutta jos valo vilahtaa/ sytttyy palamaan, niin ei välttämättä kytkeydy päälle. Tällöin virrat pois ja takaisin on usein poistanut merkkivalon kojelaudasta ja pikkupuolikin toiminut.
Mutta on tuo ihan käsittämätöntä pelleilyä Jeepiltä tuon ongelman kanssa. Ihan ilmiselvä tekovika sekä rauta- että softapuolella, ja silti mitään konkreettista vian oikeasti korjaavaa ei tehdä.
Mutta on tuo ihan käsittämätöntä pelleilyä Jeepiltä tuon ongelman kanssa. Ihan ilmiselvä tekovika sekä rauta- että softapuolella, ja silti mitään konkreettista vian oikeasti korjaavaa ei tehdä.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Se Service 4WD System voi tarkoittaa myös perän sähkölukon solenoidivikaa, semmoiseenkin olen törmännyt, vika poistui vaihtamalla solenoidi (testerillä katsottava, mitä se herjaa ja solenoideja on hyllyssä)!!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1